Van harte alle freggels!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.877
Waarderingsscore
1.036
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Vandaag zijn de freggels 25 jaar getrouwd.

VAN HARTE PROFICIAT GEWENST!!

:girl:  :biertje: :jow: :potbier: :klappen:
 
Namens mij ook de felicitaties aan de Freggels en natuurlijk een hele fijne dag toegewenst.    :biertje:

 
Freggel1 en 2  van harte gefeliciteerd. En ook de mede freggeltjes . Fijne dag  en nog vele jaren gelukkig samen. .
 
Allemaal bedankt voor de felicitaties! We hebben een leuke dag gehad, en lekker op kosten van onze dochter Tapaz wezen eten. 

Alleen, sorry dat ik het zeg, meneer Rutte en die de Jonge hebben roet in het eten gegooid, wij dachten dat we het voor komend weekend goed geregeld hadden,
door de genodigden te verdelen in 3 groepen van 15 per keer, maar nou die *** met een regel/advies van maximaal 6 man??? 

Ik wordt hier echt niet vrolijk van, want ik dacht echt dat we goed voorbereid waren, genoeg ruimte om te zitten, statafels, mondkapjes, en ga zo maar door.

Al het bestelde eten zal voor een groot gedeelte de diepvries in gaan, en wij eten nog maanden halve haantjes en friet, en ik zit nog een paar maanden tegen 10 kratten Hertog-Jan aan te kijken! :confused: 
 
Dat is erg vervelend vooral voor de niet houdbare spulletjes. Daar gaat je voorbereidingen.

Maar die regel geldt voor het aantal bezoekers binnenshuis. Excl kinderen tot.
Maar hoe zit het nu met gasten die je buiten in je tuin ontvangt.??
Kan me voorstellen 6 binnen en 9 buiten. Go@ nonde ju

Dit geldt voor binnen de woning, op balkon en in de tuin. Dus dat is zeer kloten

Kun je niet de hele straat voor zien van krukjes en tafeltjes?
 
Alle Freggels, gefeliciteerd.

Ik weet het niet zeker maar was het geen advies? Een advies hoef je niet op te volgen, maar dat weet je.
 
Ook van mij natuurlijk van harte! Klote van je feestje. Heb je alles al binnen? misschien kan je een dealtje met de slager maken....
 
Het is idd een advies en geen plicht . Gewoon doorgaan, iets minder herrie en handhaaf de wel verplichte zaken zoals afstand en mondkapjes.

Komen ze toch controleren omdat afgunstige buren die niet uitgenodigd zijn gaan mekkeren , dan voldoe je tenminste aan de verplichtingen.
Of regel een grote zaal of hangar  bv van een bloemencorso vereniging. Met grote ruimte.
Zit je ook goed.
 
Allemaal bedankt voor de felicitaties, maar we laten ons de kop niet drukken!

We doen het op onze manier, op gepaste afstand, en we gaan de kippetjes goed verhitten!

 
Vanuit de burcht wensen we alle Freggels alsnog van harte gefeliciteerd.  :drinken:
 
Jongen als je gewoon het feest doorlaat gaan zoals je gepland hebt voel je je maandag kiplekker.
Fijne feestdagen. Wij nemen hier een borrel (schrobbeler) op jullie gezondheid
En zaterdag uiteraard hier een mosselfestijn.
Ook een brabantse gewoonte , mosselen schransen.
 
Van mijn kant ook de felicitaties aan de Freggels! gefeliciteerd!!!!! Goh, 25 jaar, hoe houden jullie dat vol!
Mijn relaties duren gemiddeld 25 maanden! :biggrin:
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan