Van harte freggel1!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.884
Waarderingsscore
1.038
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Onze freggel1 is vandaag jarig. Bij deze van harte gefeliciteerd en nog vele jaren!  :santa: :klappen: :girl:
:verjaardag:
 
Proficiat en nog vele jaren in gezondheid & geluk. Proost !
 
van harte en maak er een mooie dag van :klappen: :verjaardagslied: :verjaardag: :potbier: :prammen:
 
Van harte gefeliciteerd freggel1 nog vele nimfen en andere lekkernijen toegewenst.????????
 
H? freggel1 hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Neem er een  :potbier: of een paar meer :potbier: :potbier: :potbier:.
Weer jaartje dichter bij "pensioen"
 
Hey Maatje,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook namens R.
:verjaardag:  :biertje:
Maak er wat moois van.
 
Nou niet overdrijven 1 keer een topic hierover openen is genoeg, straks gaat freggel1 nog naast zijn klompen lopen.?
 
Kan niet, ik kan niet lopen op klompen! :biggrin: 

Topic ff samengevoegd. ;)

Allemaal bedankt voor de felicitaties, komend weekend barst het feest weer los. :potbier: 
 
Van harte gefeliciteerd freggel.

Klompen lopen heerlijk hoor en je krijgt niet zo gauw koude voeten.
 
Allemaal bedankt voor de felicitaties!  :klappen:
 
Nou dat wordt bier en tieten vanavond Goos gefeliciteerd... :prammen: :prammen: :prammen: :potbier: :potbier: :potbier:
 
Freggeltje nog van harte en dat je nog maar vaak in de keuken mag staan hoorde ik. :biggrin:
 
Hey freggel, van harte man!! :bier:
 
Ook nog zeer gefeliciteerd man!

En ben voorzichtig met biertjes en zaadjes.

Grtz.

 
Vriend gefeliciteerd man
 
Mijn excuus voor de late reactie. Maar alsnog van harte gefeliciteerd Freggel..  :biertje:
 
Maakt niet uit Henk, alsnog bedankt!!! 

Heb nog een lekkere gehad met mijn verjaardag, zit alleen te twijfelen of ik hem dit weekend op drink, of dat ik hem bewaar voor de volgende FreggelBBQ? 

Big Chouffe collectors edition  :potbier: 
 
hahahaha, hey maatje, nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag man, zal er vanavond een lekker biertje op drinken  :potbier: :potbier: :potbier: :potbier:

B.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan