van harte

frweber

Addicted Member
Lid sinds
2 jan 2003
Berichten
1.468
Waarderingsscore
0
Punten
0
marie van harte en maak er een mooie dag van :klappen: :verjaardagslied: :verjaardag: :prammen: :verjaardagslied:
 
Marie van harte gefeliciteerd.

Neem een lekker pilsje  :potbier: :potbier: :potbier: :potbier: en geniet ervan.
:verjaardag:
 
Pffffffffffffffffff weer bier nou gefeliciteerd man :potbier: :potbier: :potbier: :prammen:
 
Ook vanuit het druilerige Almelo aan zee ook alle felicitaties die je maar kunt bedenken met het bereiken van de respectabele leeftijd van 75 jaar of zoiets.  :rolleyes:
Neem een  biertje laat je vrouw uit en geef de hond een goeie beurt.  :sorry: :sorry: :sorry:
Kortom een fijne dag gewenst.
 
:prammen: :verjaardag:
 
Vanaf een altijd zonnige Veluwe, van harte! :bier:
 
Hallo mensen, bedankt voor de goede wensen...
Marie wordt een oud wijf, en wil in principe niet aan verjaardagen herinnert worden.... ?
Maar al dat bier, en zachte borsten, doet me toch een beetje van gedachten veranderen... ???
Hartelijke groeten, George.
 
Marie "V?n Harte Gefeliciteerd":verjaardag:

Maak er wat moois van.
 
Marie, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren! :potbier: :tietjes: :verjaardagslied:
 
@Black Tiger & frweber: intrigerend tekenfilmpje...: heeft die ene knul zijn gereedschap tussen zijn borsthaar zitten  :confused:
Kort bovenlichaam, of lang geschapen  :confused:
Ik wordt al wat ouder, en onderscheid het niet zo duidelijk meer...  Gr. George
 
:verjaardagslied: zo te zien aan het handgebaar van die dame hou ik het op groot geschapen
waarschijnlijk hou jij je vooral bezig met  :sex:  en of  :rukken:


Nog een paar pilskes en je kunt er weer 365 dagen tegen , (ja ik heb er een dag bij gedaan vanwege schrikkeljaar)
 
Doe je vanavond voorzichtig dan?
869_c556baf4a69a0074946e68e5ae1a933d.gif
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan