van harte

frweber

Addicted Member
Lid sinds
2 jan 2003
Berichten
1.468
Waarderingsscore
0
Punten
0
hangslot van harte en maak er een mooie dag van  :klappen: :verjaardag: :potbier: :verjaardagslied: :prammen:
 
Ook van mij zijde van harte gefeliciteerd Hangslot en geniet van deze heugelijke dag.
 
Hangslot van harte gefeliciteerd. :verjaardag:
 
:girl: :verjaardagslied: :potbier: :verjaardag: :jow: :drinken: :tietjes:
 
@Hangslot: Gefeliciteerd, en prettige dag toegewenst, gr. George
 
Alweer jarig pfffff gefeliciteerd man
 
Ja, gefeliciteerd kerel en nog vele jaren!!

Grtz.
 
proficiat, hoop dat het sleuteltje nog steeds past na al dat bier hierboven  :rolleyes:
 
Vrienden, bedankt voor de felicitaties, 52 jaar inmiddels.
Toen ik een jaar of 20 was, was iemand van 52 wel heel erg oud, nu ik zo oud ben denk ik daar toch heel anders over  :cool:

En al dat bier is wel toepasselijk, ik kreeg een set om zelf bier te brouwen!
Wellicht de start van een nieuwe hobby?
 
Van harte gefeliciteerd Hangslot..  :drinken:
 
"set om zelf bier te brouwen"

Ik hoop, dat het je beter lukt, dan mij....!

Ik voer eens op een schip, waar de kapitein zijn bemanning dezelfde christelijke levenswijze als hemzelf wilde opdringen. En werd er aan boord geen alcohol verstrekt.
Uit nood heb ik toen in Engeland ook zo'n pakket gekocht, en dat volgens de gebruiksaanwijzing bereid.
Ik had een jerrycan van 20 liter, die nog 4 weken gesloten, en op donkere rustige plek moest gisten.
Het stond in kast, niemand in de weg. Vanwege het slechte weer, nam ik ook de moeite niet poolshoogte nemen. Na enkele weken stond ik in de ochtend op, en rook ik over het hele dek een sterke gist lucht....
Redelijk snel drong het tot mij door, wat de reden was... Mijn jerrycan met brouwend bier....!
Toen ik in die kast keek, bleek de jerrycan geexplodeerd te zijn... Waarschijnlijk onder invloed van trillend, stampend en slingerend schip...!
De waarschuwing in de gebruiksaanwijzing " op een rustige plek laten gisten" was dus niet voor niets geweest....
Omdat de vloeistof onder de beschoeiing over het stalen dek was uitgelopen, was het onmogelijk, dit op te dweilen...
Maanden later stonk die hele verdieping nog steeds naar een bierbrouwerij.... Heel wat mensen hebben geprobeerd, uit te vinden, waar die stank vandaan kwam, maar ik heb het nooit aan iemand verteld....

Dus,@ Hangslot, zet je vaatje op rustige plaats, en bijv. niet onder het huwelijksbed....  :biggrin: ,gr.George
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan