Van mij krijgt ze een 10!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Ongeacht wat onze keurmeester ervan gaat zeggen, ik zie totaal g??n minpunten aan Karina!!!

Dus deze wordt weer losgelaten in het Boetsenbos. :sex:

Goed gevangen maatje. Op deze moeten we zuinig zijn. 10++

B.

Een 7 min is op zijn plaats..

kijkt een beetje flauw . voor de rest niks mis mee ,8

Inderdaad een beetje kinderachtig gezichtje, maarrr komt qua figuur iets in de buurt.
Moet me nu wel even beraden om deze bij jullie te gaan bevrijden, maar zal wel even in quarantaine moeten dan, want we weten niet wat voor drankjes jullie haar hebben opgevoerd, ze kijkt een beetje raar uit de oogjes. Dat moet wel een raar mixje zijn geweest.

Een 7 :biggrin:

Ik had bijna gezegd "lekkere billen" maar bij nadere aanschouwing blijken die geschaafd te zijn danwel voorzien van eeltbultjes.
Ziet er ietwat hangerig uit, wel de goede maat. Ziet er echter ook wat gebruikt uit.
Er kan bijna geen lachje vanaf, en dat wat er is, is te gemaakt, ze doet het omdat het moet, niet omdat het leuk is.
Achterkant mag zuiverder gemaakt worden.
Het blijft ook hier bij een 7.

Black Tiger;198901 zei:
Er kan bijna geen lachje vanaf, en dat wat er is, is te gemaakt, ze doet het omdat het moet, niet omdat het leuk is.

Dat doen ze toch allemaal daar bij hun? Daarom komen ze graag bij ons in de burcht en gaan ze met plezier even in quarantaine, om af te kicken van die smerige drankjes die ze toegediend krijgen daar. :biggrin:

Ah kijk... ik dacht al dat er iets moest zijn. Het is toch maar goed dat wij een zo deskundig vrouwen gedragstherapeut als jij onder ons hebben!
Kijk... en dan worden we toch al bijna een medische instelling. Een keurmeester, een gedragsdeskundige, en Pikkie voor de broodnodige biertherapie, daar kan de rest niet tegenop! :biggrin:

Neem nu bijvoorbeeld deze Velvet. die komt gewoon vrijwillig naar ons toe en ziet er ook nog eens lekker uit, niet perfect. Maar dat weet ze zelf, ze heeft al een aanmerking gekregen over haar lange nagels met rode puntjes. Maar ze kan lief, blij en ook zeer streng kijken. En meid met allerlei mogelijkheden en hoeft hier geheel niet in Quarantaine. Loopt gewoon vrij rond en liet zich vrij fotograferen op de gele leren bank van mj en heeft van onze Dranktherapeut als de nodige te drinken gekregen om warm te blijven en zelfs een warme sjaal!

En sinds ik hier de status - Gedragstherapeut - heb gekregen hoef ik geen cijfers meer te geven op uiterlijk, dat is BT z'n afdeling, maar houd ik me nu geheel bezig met de gedrag en opvoeding van onze meisjes. En ik kan je zeggen, die bij hun wegkomen daar zit veel geduld en zorg in om ze weer tot gewone normale heerlijke meiden te krijgen, maar dat is wel aan ons besteed. En ze gaan ook met rasse stappen de goede kant op.
Pikkie(Dranktherapeut) zorgt voor de nodige drankjes, die er voor zorgen dat hun lichaam gereinigd word van al die troep die ze binnen gekregen hebben bij F & B en dan komt het met die lieverds allemaal wel weer goed hopen we. :biggrin:

Inderdaad ik moet ze soms knap spoelen en dat vergt enorm veel geduld en waakzaamheid want het is puur vergif wat ze bij F. en B. hebben binnengekregen...

Het is toch mooi dat de nimfen het zo fijn vinden bij ons dat al gewoon de 7's vanzelf naar binnen komen gewandeld. Sinds de nieuwe medische indeling lijken ze meer tevreden dan ooit!:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan