Van os 1.03 naar 1.06 wil niet.

Nou heb ik even geprobeert maar nu de hele kaart in coma.
Heb hem net weer aan de praat gekregen via Cas Interface II Add-on repair zucht.
Weer terug bij af maar de kaart leeft weer.
 
Kom op Koos je kan het?????
 
Originally posted by pikkie
Kom op Koos je kan het?????

Ja ik kan een heleboel hi :biggrin::biggrin:

Maar zonder gekheid de kaart doet het weer, alleen blijft het os1.03

Voorlopig laat ik het maar even. Verdiend de handel ook weer wat.

Heb nu een tita met os 1.03 en een kaart met 1.06

Je weet maar nooit morgen staat hier misschien de oplossing.

Wordt vervolgd.....
 
ik heb ook hetzelfde probleem inderdaad heb ik ook een tig keer van 1.03 naar 1.06 en terug in het verleden gedaan maar na de file van sly/taq is ie niet meer naar 1.06 te krijgen maar ik geef het nog niet op
 
Ben wel benieuwd welke file julie nu precies gebruikt hebben,, want er zijn verschillende files voor sly tesamen met D+
 
Dat had ik dus ook.
Nadat ik de file sky-d+ had gebruikt kon ik niet meer terug naar OS 1.06

Deze file had ik uit het kasteel.

see ya,

Jeejee99
 
sorry jack ik had hem ook uit het kasteel ik heb dezelfde file ook met 1.06 geladen en daar geen freezes op maar met die van 1.03 heb ik wel freezes maar nou ben ik wel benieuwd of ik die 1.06 wel naar 1.03 kan krijgen dat horen jullie nog wel ze zeggen namelijk dat de file een restricted deel van de flash overschrijft en daarom niet meer van 1.03 naar 1.06 te krijgen is
 
Het zijn de files van MOD die het probleem veroorzaken bij de kaarten met een Sagem chip.

Zijn te herkennen aan het hologram met M&P er op.

Groetjes
 
Originally posted by aart1944
Het zijn de files van MOD die het probleem veroorzaken bij de kaarten met een Sagem chip.

Zijn te herkennen aan het hologram met M&P er op.

Groetjes

Ja dat klopt aart1944 wat je zegt.

Maar kunnen we het ook weer ongedaan maken?
 
Ja dan zal MOD zelf met een oplossing moeten komen, zie het als een soort klantenbinding hij maakt zijn files allemaal voor OS 1.06.

Dus zijn files kan je er gewoon op kwijt, maar je hebt nu een nieuwe kaart er bij zet er dan geen files van MOD op.

Misschien komt er nog een oplosssing op dit moment is die er even niet.

Groetjes
 
klopt niet helemaal want ik heb 2 titas waarvan 1 met sagem en 1 zonder sagem die zonder sagem heb ik op 1.03 staan en toen had ik dus freezes op de sly en d+ pakket toen wilde ik het eens uit proberen met 1.06 kreeg ik hem er dus niet meer op toen heb ik mijn andere tita gepakt die met de sagem chip die stond dus al op 1.06 heb toen weer dezelfde file gebruikt en ja hoor helemaal geen freezes meer op sly en d+ dus nogmaals ook kaarten zonder een sagem chip hebben er ook last van
 
Originally posted by aart1944
Ja dan zal MOD zelf met een oplossing moeten komen, zie het als een soort klantenbinding hij maakt zijn files allemaal voor OS 1.06.

ik denk dat je 1.03 bedoelt
 
Allemaal bullshit,, Lekker iemand de schuld proberen te geven,, zoals gezegd heb ik hier 2 verschillende titas,, 1 met M& P in het logo en die andere.

Op beide de files van MOD gezet,, dat was gisteren,, nu geprobeerd en beiden kan ik nog steeds erasen en veranderen van OS 1.03 naar 1.06 en terug.

Vraag me af of julie ook altijd wel doen wat er in de files staat.

Die van MOD moet dus op OS 1.03 en de banaan progger gebruiken daarvoor die er bij zit.


Heb mijn tita kaart geupdated naar OS 1.06 met de Titanium Cardprogger 1.10.2

Met zelfde progger terug naar 1.03 en met banaan weer de MOD files erop gezet.

Geen probleem hiermee.


Heb dit met beide tit kaarten gedaan,, dus waarom heb ik er geen problemen mee dan als het aan de files zou liggen.

Ligt toch echt aan julie en met welke proggers en programmers julie werken.

Gevraagd aan wat andere vrienden,, die toevallig ook cardpro met multipro gebruiken en zij hebben ook totaal geen probleem met hun OS te veranderen.
 
Zoals gezegd heb ik hier een cardpro met de multipro software,, perfecte progger,, werkt met alles,, fun 2 t/m 6 ,, MII kaarten,, tit kaarten,, knot kaarten,, alles kan die aan :)
En geen gezeur met op andere standen zetten,, gewoon in de phoenix mode en proggen die handel,, ogh vergat goldcard van vroeger .
 
Nemen julie trouwens wel genoeg tijd ervoor,, als ik upgrade naar 1.06 dan zegt die ook de eerste keer no ATR please wait,, dan zegt die weer NO atr please wait,, en dan zegt die pas OS 1.06 found.

Duurd soms 30 secs tot 1 minute,, of komen julie niet eens zover.
 
Ja oke Jack,

Ik heb alleen usb Cas Interface II Add-on en Infinity USB.
Dat zou het wel eens kunnen wezen wat denktenk ook al schreef. Zou kunnen wezen dat hij phoenix niet goed ondersteund. Maar hij heeft het wel gedaan. voorheen.
Kan hier niet zeggen waar het mis is gegaan.
Maar is ook niet zo belangrijk als ik hem maar weer op os 1.06 krijg. Zou dus kunnen zijn met een andere progger proberen lijkt me. Thanks
 
Die nieuwe CAS@ met add on is shit,, heb die geprobeerd te installeren maar wat ik ook doe,, krijg die drivers niet eens op mijn pc,, niet op 98 of XP,, hou het lekker bij de oude versie,, die werkt perfect.

Waarom je tit kaart daarmee programmeren als de makers er zelf de daarvoor bestemde progger erbij zetten.

Zie net trouwens dat die tita progger 1.10.2 niet op mijn site stond,, dus die heb ik er net effe tussen gezet:

05-08 New Titanium Card Progger V1.10.2,, With this one you can Downgrade youre OS from 1.06 to 1.03.
 
Originally posted by jack
Die nieuwe CAS@ met add on is shit,, heb die geprobeerd te installeren maar wat ik ook doe,, krijg die drivers niet eens op mijn pc,, niet op 98 of XP,, hou het lekker bij de oude versie,, die werkt perfect.


Ha die Jack,

Ja klopt wat je schrijft ik krijg ze er ook niet op die drivers.
Maar ja daar zal binnenkort wel een oplossing voor komen van de heren neem ik aan.

Maar even wat anders ik heb hier een hele oude progger liggen staat op VP2 24C rev.7 15-8-00.
Zegt je dit wat, met phoenix mode.
Heb deze al even een keer van de week geprobeert.
Maar toen hele kaart dood. Wel weer tot leven gekregen met cas add on gelukkig.

Of is deze te oud voor tia?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan