Vandaag zou eigenlijk een feestdag moeten zijn. maar helaas.

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
22
Punten
38
Leeftijd
61
Vandaag had mijn kleinzoon Dylan 1 jaar moeten worden, maar zoals jullie weten mocht dat een jaar geleden niet zo zijn.
We missen het mannetje nog elke dag, maar ik weet zeker dat waar hij speelt de vlinders met liefde om hem heen zullen dartelen.

Het water.

Het water lijkt me sterker als de wind.
Zo sterk als de liefde,
die we voelde voor jou mijn kleinkind.
Mijn ogen zijn nu tranen,
mijn hart een orkaan.
Aan wie kan ik zeggen,
mijn verdriet om jou heengaan.
Je naam staat diep in mij gebrand,
jij was mijn kleinkind.
Jij behoorde in mijn land,
een land van liefde.
Je pappie en mammie vochten voor jou geluk,
maar de wind,
blies alles in ??n klap stuk....
 
Zoiets vergeet je nooit, en het duurt al een tijd voordat het verwerkt is of liever gezegd een plekje gekregen heeft.
Maar je hebt gelijk, waar hij nu is, daar heeft hij het goed en wordt er goed voor hem gezorgd.

Sterkte!
 
Respect.
 
Het blijft vreselijk en zeker op "bijzondere" dagen zoals verjaardagen, sterfdagen en Kerstmis e.d. komen die verschrikkelijke herinneringen weer naar boven. Heel erg goed Big-Henk dat je op een forum zoals hier toch even je "verhaal"/"gedachten" kwijt kunt. Zoals prikkie al schreef: diep respect. Wij wensen jullie veel sterkte en kracht toe!
 
Goed van je dat je dit met ons kan en durft te delen.
Uit ervaring weet ik dat de scherpe kantjes eraf gaan, en je langzaam leert er mee om te gaan.
Erover praten maakt het in mijn geval gemakkelijker het een plekje te geven.

Sterkte.
 
Sterkte Henk en familie.....
 
Soms schieten woorden te kort.
Leven is iets bijzonders , heeft zijn mooie en positieve kanten maar ook verschrikkelijke negatieve uitschieters die diepe wonden achterlaten.

Er over praten is nog altijd de beste remedie , makkelijk gezegd maar wel waar.
Het een plaatsje geven is en blijft moeilijk en kost heel veel energie en tijd...........

Sterkte (ook de gehele familie)
 
henk sterkte
gr frans
 
Sterkte Henk!
 
Sterkte Henk voor jou en de familie.
 
Ik dank jullie allemaal en ook namens de familie.
We hebben vandaag op zijn sterfdag een herinnering dag gehouden voor het kleine kereltje.
En we hebben vanavond een groot aantal Chinese wensballonnen met daarop tekeningen en wensen geschreven door alle kinderen en aanwezigen de lucht in gelaten.
Het weer zat volledig mee, super heldere lucht en perfect met de wind.
Het was een heel mooi spektakel om te zien, al die wensballonnen die tegelijk de lucht in gingen en je vele minuten lang kon blijven volgen.
Een waardige herdenking, met een super mooie afsluiting.
 
Tja, er zijn eigenlijk geen woorden voor!

Sterkte!

Grtz.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan