Vantage HD8000S kopen in Duitsland?

V

verhoeven

De Vantage kan je slechts op 3-4 plekken in NL kopen. Hierdoor blijft de prijs relatief hoog. Als je 'm in Duitsland koopt scheelt dat al snel, afhankelijk van de uitvoering, EUR 100-200.

Heeft iemand hier ervaring mee? In 'n winkel in Arnhem beweren ze dat je dan met de CD kaart in de ingebouwde kaartlezer geen ontvangst krijgt. klopt dat?

Lijkt me sterk.

Mijn buurman heeft een DVD recorder met harde schijf en ingebouwde tuner gekocht.

Het is een op en top Duitse ontvanger. Het merk moet ik helaas schuldig blijven.

Hij heeft in NL een CI module van CDS gekocht. Het geheel werkt perfect.

Mijn andere buurvrouw heeft een LCD TV gekocht met embedded decoder en kaartlezer voor Premiere.

Ook zij heeft een CI module van CDS gekocht en in de TV geplaatst.

Deze TV werkt ook probleemloos.

Dat is niet wat de vraag was.

Verhoeven had het over de ingebouwde kaartlezer.

En dat is dan wel weer aanemelijk.

Want wat moet en Duitser met Seca codering ?

Dus dat zou best wel eens het verschil kunnen zijn.

Maar als de prijs werkelijk zoveel uitmaakt, kun je dus nog steeds goedkoper uit zijn als je de ontvanger uit .de haalt.

Plus een CI module die je dan waarschijnlijk beter hier ergens vandaan kunt halen.

Houd er rekening mee dat mócht er eens iets mis zijn, je dan wel moet aankloppen bij de leverancier uit .de.

In dat geval ben je waarschijnlijk je winst al weer kwijt als je het ding op zou moeten sturen.

Dat is niet wat de vraag was.Verhoeven had het over de ingebouwde kaartlezer.

En dat is dan wel weer aanemelijk.

Want wat moet en Duitser met Seca codering ?

geval ben je waarschijnlijk je winst al weer kwijt als je het ding op zou moeten sturen.
Helemaal gelijk. Ik zag dat later. Ik kon het echter niet meer muteren.

De prijzen hier liggen niet zoveel lager dan in NL, altans in de winkels.

De winst ben je dan deels alweer kwijt aan reis- of hogere verzendkosten en het CI module.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan