Verandering codering CanalDigitaal geeft problemen

T_T

Jr. Member
Lid sinds
20 sep 2002
Berichten
131
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
56
Op zeer veel ontvangers is er momenteel problemen met de ontvangst van Canaldigitaal.

Radiozenders (2,3) geven geen geluid meer...
Op sommige ontvangers werkt net5, sbs6 niet...
Anderen krijgen Veronica niet meer.
en ga zo maar door....
Canaldigitaal geeft als commentaar: ze zijn met werkzaamheden bezig.
Wat wel opviel is dat ze daar maar al te graag willen weten om welke zenders en ontvangers het gaat.
Op de vraag hoe lang dit ging duren, kreeg ik geen antwoord.

Als de werkzaamheden bij Canaldigitaal op deze manier voortduren zal KPN het erg druk kunnen krijgen (i.v.m. toeloop van digitenne-klanten).

Greeetingzzz, T_T
 
T_T;195710 zei:
Wat wel opviel is dat ze daar maar al te graag willen weten om welke zenders en ontvangers het gaat.
Hoezo: "opviel"... Hoe weet je dat?

Overigens als het allemaal waar is, laten we dan gewoon afwachten en hier niet vermelden welke ontvanger nu wel of geen beeld geeft. Dit is een publiek forum, dus wie weet wie er allemaal meeleest.... Beste is ook Canal Digitaal niet te bellen. Sommige honden slapen wellicht en laten we die niet wakker maken...
 
Hier zit idd: een luchtje aan als je me vraagt. ze hebben heus zelf wel de middelen om het te constanteren.

Het is een andere probleem waar ze dugtig aan werken. wat hun een doorn in het oog is.
Maar goed beeld heb ik altijd. dat zet ik wel ff een dvd,tje op.

Spelen met bitjes is voordeliger dan cardwissel. zolang de cr**k niet publiek is gemaakt.


Grtz/.
 
Ik heb, nadat me gevraagd werd welke ontvanger en zender niet werkten, eerst de vraag genegeerd en een tegenvraag gesteld (wanneer denken jullie het opgelost te hebben?). Deze ''truuk'' heb ik tot vier maal toe toegepast maar telkens werd er weer gevraagd welke ontvanger en welke zender. Dus daarom viel het me echt op dat ze er prat op waren het te weten. Als je nu bekijkt hoe ze uitzenden zie je o.a. 2 x de indent 006a staan.... daar lopen de ontvangers blijkbaar op vast.

Overigens is de gamma kaart altijd nog voordeliger dan de CDS kaart;)
 
Op dit moment werkt alles weer en is de uitzending weer als vanouds....

Greeetingzz, T_T
 
foutje... bedankt....

Op dit moment werkt (bijna) alles weer ....
Sommige ontvangers hebben nog problemen met sommige zenders.
 
Ook een aantal andere ontvangers hadden last met de updates van canal digitaal
 
en nu helemaal, want zelfs NL 1,2,3 zijn de klos.
 
T_T;195710 zei:
Op zeer veel ontvangers is er momenteel problemen met de ontvangst van Canaldigitaal.

Radiozenders (2,3) geven geen geluid meer...
Op sommige ontvangers werkt net5, sbs6 niet...
Anderen krijgen Veronica niet meer.
en ga zo maar door....
Canaldigitaal geeft als commentaar: ze zijn met werkzaamheden bezig.
Wat wel opviel is dat ze daar maar al te graag willen weten om welke zenders en ontvangers het gaat.
Op de vraag hoe lang dit ging duren, kreeg ik geen antwoord.

Als de werkzaamheden bij Canaldigitaal op deze manier voortduren zal KPN het erg druk kunnen krijgen (i.v.m. toeloop van digitenne-klanten).

Greeetingzzz, T_T

@all,

Gewoon ff je zender lijst er opnieuw inladen, en alles werkt weer!! Had er ook last van op 2 dreamboxen 7020, en een 7000. Probleem was zo opgelost.

Gr Mike
 
Voor de Maxplus 2100 is de oplossing (tijdelijk.... je weet maar nooit met CanalDigitaal):
Gebruik firmware versie 1.78p en er is weer licht !!!

Voor de ClarkeTech 2100 is versie 1.62p waarschijnlijk de oplossing
(ik kan het momenteel niet testen maar deze is op dezelfde dag uitgekomen)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan