verdwenen vrouw..............

scubadiver

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
2 apr 2003
Berichten
901
Waarderingsscore
48
Punten
28
Leeftijd
67
Locatie
Schinnen
                                          Een man komt op het politiebureau aangifte doen van zijn verdwenen echtgenote!    .



        - man:-      Mr. de agent , mijn vrouw is boodschappen gaan doen en is sinds 2 dagen niet teruggekeerd!

                                         

                                                                                                        ( De agent neemt een aangifte-formulier )

      - agent:-      Hoe groot was uw vrouw ?

    - man:-        Ik heb ze nooit gemeten en ik heb het haar ook nog nooit gevraagd!

    - agent:-      Is ze dik of mager?

    - man:-        Ik weet niet zeker , maar ze is niet mager... misschien een beetje dik!

    - agent:-      Welke kleur van ogen heeft zij ?

    - man:-        Dat ik het niet weet !.... geen gedacht !

    - agent:-      Welke kleur van haar heeft zij ?

    - man:-        Ik weet het niet , want zij verandert het elke week !

    - agent:-      Welke kleding droeg zij ?

    - man:-        Ik ben niet zeker, maar dat kan een spijkerbroek en T-shirt zijn, of een rok met bloes !

    - agent:-      Welk schoeisel ?

    - man:-        Geen idee !

      - agent:-      Welk was haar geboortedatum en hoe lang zijn jullie getrouwd ?

    - man:-        Geen flauw idee, mr de agent , ik heb ons trouwboekje niet bij ! 

    - agent:-      Was ze met de auto ?

    - man:-        Ja !

    - agent:-      Welke ?

    - man:-        Een Audi gekocht op 11 maart 2017-/ model RS-4- V6-Bi turbo van 2,7 liter en 380 PK ? met een

                        optrekvermogen van 100 km. per uur in 5 seconden. De transmissie is Tiptronic-half automatisch

                        met 6 versnellingen en overdraagbaar op 4-wielaandrijving. Het is een "decapotabel" met een

                        donkerblauw vinyl dak. Hij heeft 4 Led koplampen in handgeborsteld aluminium en 4

                        zelfreinigende sproeiers. Hij heeft ook 4 verzilverde sport-velgen met het audi-embleem.

                                        De zetels zijn van handgestikt wit leder met het merk " RECARO " in verwerkt.

                                        ook het dashboard is van licht-cr?me-achtig-beige , waarin een witte handvrije telefoon

                                        is geplaatst naast een ingebouwde GPS van het merk "Tom-Tom"

                                          De ruiten zijn licht getint en worden automatisch donkerder bij fel zonlicht.

                                          De carosserie is " parlemoer-metaliek-blauw " en op de deur van de bestuurder zit een klein krasje   

                        van 1 cm............

                           

                                        Hier stokt de stem van de man en hij begint hevig en snikkend te wenen !



                                        De agent gaat naar de man toe, legt zijn hand op zijn schouder en zegt :

                                          " Kalmeer maar mijn vriend , we gaan die auto zeker terugvinden " !

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan