Verkracht

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Een vrouwelijke werknemer komt in paniek bij het hoofd Personeelszaken. Hijgend roept ze: ''Ik ben verkracht, ik ben verkracht!'' Nadat het hoofd een kopje koffie heeft ingeschonken en haar enigszins heeft gekalmeerd, vraagt hij: ''Was het een collega?'' De werkneemster zegt snikkend: ''Ja.'' Hierop vraagt het hoofd PZ: ''Maar wie was het dan?'' ''Dat weet ik niet; hij kwam van achteren, ik kon hem niet zien. Het enige dat ik zeker weet, is dat hij lid van de ondernemingsraad is'', zegt ze. Het hoofd PZ is diep geschokt en vraagt hoe ze dat zo zeker weet. ''Nou'', stamelt ze, ''toen hij er eenmaal in zat, deed 'ie niets meer...''

 
een man loopt in het bos en ziet bij een boom een man staan die met zijn oor tegen de stam zit te luisteren

Nieuwsgierig vroeg hij wat er aan de hand was,

Muziek!! zei de boomklever,

Ga weg! ,  dat geloof ik niet , laat mij eens horen

Hij gaat met zijn oor tegen de boom en zegt: zie je nou wel , geen muziek

Nee zei de man je moet je beide armen rondom de boom doen dan hoor je het wel

Dus de man beide armen rond de boom en jawel hoor hij hoorde klik klik en zat met handboeien vast aan de boom.

Heej wat flik je me nou?

Zonder iets te zeggen begon de man de vastgebonden van zijn kleren te ontdoen  en nam alles mee de man achter latend in zijn blote kont aan de boom.

Na een uurtje kwam er een passant langs en vroeg waarom hij in zijn blote kont  aan de boom vast zat

De pechvogel vertelde zijn verhaal, waarop de passant achter hem ging staan en zijn broek liet zakken en zei,

Het zit je vandaag echt niet mee............
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan