Verkrijgbaarheid Dreambox 8000

Satguy

Jr. Member
Lid sinds
20 jan 2003
Berichten
108
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Ik hoorde in het begin van een heleboel mensen dat deze box moeilijk te verkrijgen was maar hoe staat het daar momenteel mee??Wil zelf wel graag deze box hebben maar om nu alle zaken af te bellen of ze deze box hebben... misschien makelijker om hier de vraag te stellen.Is deze nu wel op voorraad of is het nog steeds op de wachtlijst? En als ie al op voorraad is welke zaak heeft deze dan??Mag natuurlijk via email als er geen zaken genoemd kunnen,of mogen worden om problemen te voorkomen.
 
Heeft iemand al een idee of die wel leverbaar is en de vraag is waar natuurlijk ik heb al bij meerdere sat winkels gevraagd en zeggen van Ja ze zijn leverbaar maar niet meer in voorraad en ga zo maar door...het is wel vreemd allemaal...

Ik hoor het wel waar ik ze wel op kan halen.....

Gr,
Deliyurek007
 
Ik las zojuist op een duits forum gelezen van iemand die op 13 januari bij DMM gevraagd heeft waar die dingen blijven.
Pas gisteren heeft ie antwoord gekregen dat het nog wel 3 tot 4 weken kan duren eer ze weer gaan uitleveren.
Fijne firma!!
 
Typisch Dream Multimedia. Is niet de eerste keer dat er een tijdelijke stop tussen leveringen zit.:)
 
Een kennis van mij wacht al bijna 8 week. dus leuk . moet hij nog 3@4 wachten.

Het lijkt wel een Spyker Automobiel die met de hand gemaakt wordt. of zullen ze bij DM ook werktijdverkorting hebben? tja dan schiet het idd: niet op.


vg/sth.
 
Dreammultimedia is ook alleen maar de naam, hun producten worden elders uit een goedkoop land gehaald dus zal men moeten wachten op de uitlevering van de laatste order.
Daarom zijn er ook zo snel clonen van die boxen te koop, daar in die apenlanden zijn ze ook niet dom en ontvangen zij meer geld voor een goede cloon dan zij ontvangen met de naam Dream erop.

Da,s handel !!

John
 
Hallo iedereen.
Via google kwam ik hier terecht omdat ook ik al sinds eind oktober
een dm8000 heb besteld en aanbetaald,maar nog steeds niet heb.
Ik word er zo langzamerhand gek van.
Helemaal nu ik lees dat de leveringen nog wel een halve maand kunnen duren.
 
Ik lees hierboven dat er aanbetalingen zijn gedaan !!!
Wees voorzichtig met aanbetalingen, in deze rumoerigge tijd is het bijna niet mogelijk om zonder risico een aanbetaling te doen.
Zeer gezonde bedrijven kunnen nu omvervallen omdat hun krediet bevroren wordt.
Ook als een vakantie boekt, pas goed op dat alles goed herverzekert is, daar vallen dit jaar ook grote klappen.

John
 
wat ik begrepen heb is dat de dm 8000 in nl wordt gefabriceerd ik heb dit op meerdere foras gelezen lol mooie vaderlands liefde als je je eige land apenland noemt .en aanbetalen en wachten doe ik Noooit das echt niet slim .rijd nog liever 100km als dat ik aanbetaal en manden moet wachten als je er al een krijgt .
 
En is er ondertussen al at beweging in gekomen?
Of wordt de 8000 voor onbepaalde tijd uitgesteld?
 
De mainboarden in Veldhoven gemaakt, maar de ombouw moet uit China komen en daar schijnt de vertraging uit voort te komen.
 
De mainboarden in Veldhoven gemaakt, maar de ombouw moet uit China komen en daar schijnt de vertraging uit voort te komen.

Of andersom natuurlijk, ergens gaat het fout vind het toch een behoorlijke misser om in 2 jaar tijd dit soort zaken niet op orde te hebben
 
Heeft iemand een tip waar de dreambox 8000 leverbaar is? Overal waar ik informeer moet je intekenen en op volgorde uitgeleverd.
 
ja er zijner genoeg leverbaar.

Ga naar www.ebay.de en geef zoekopdracht dm8000.

Je kunt bij sommigen ze zelfs ophalen.
 
zo alles matrix zegt ebay is een optie maar vrij prijzig ik zou beter bij cardwriter bestellen of een bekende dealer. Ik heb op mijn dreambox 5 maanden gewacht en eindelijk hij is deze week maandag binnen succes!
grtz roufa!
 
De Duitse kieskeurig is ook een optie www.idealo.de
Daar staan ze op voorraad, zo rond de € 1000 +transport

Succes,
Ben
 
Maar hier in Nederland is het nog zeer beroerd ( om niet te zeggen waardeloos) met leveringen.
 
Heb er een besteld bij Atelco en met 5 dagen in huis. Originele box en goed verpakt.
Ben zeer tevreden.

Groet,
Ben
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan