verplaatsen van zender

• Topic starter jessicanr1230
  • Startdatum
J

jessicanr1230

hey

komt misschien beetje dom over maar ben op gebied van technische toestellen echt onhandig.

maar nu mijn vraag.

heb thuis een humax vaci-5300 en telkens er een nieuwe zender bij komt of moet verplaatst worden moet ik ervoor naar de sattelietshop om die zender te laaten verplaatsen en moet er steeds 20euro voor betalen,dus zou ik het graag zelf kunnen maar heb van het toestel geen handleiding meer.

dus binnekort wordt TALPA van plaats veranderd en zou hiervoor graag hulp krijgen van mensen van dit forum.

alle hulp welkom groetjes jessica

Voor dit soort handelingen is er ook programmatuur verkrijgbaar.

Setedit voor de humax van Wolfgang Litzinger is daarvoor heel geschikt.

Het is een programma waarvoor betaald moet worden, en wel €19,95.

Het is dus terugverdiend met 1 keer de gang naar de satshop uitsparen.

Overigens werkt het programma wel als je niet betaalt, maar dan mag je maximaal 19 wijzigingen per keer verrichten anders kun je niet meer opslaan of naar de receiver terugsturen.

Maar tis wel een mooie gelegenheid om te zien of het programma ook voor jou de beste oplossing is.

Het programma kan geen zenders zoeken dus het opnieuw zoeken van nick/talpa zal er niet mee lukken.

Maar daarvoor kun je ook zenderlijsten downloaden en dan in de receiver zetten met behulp van genoemd programma.

Aangezien je aangeeft niet erg handig te zijn met technische dingen weet ik niet of dit de beste oplossing is, maar vooral de kant en klare lijsten in je receiver zetten lijkt mij de meest pijnloze mogelijkheid.

Natuurlijk kun je ook je ontvanger laten zoeken naar een programma met gebruik vand e afstandbediening.

En met die afstandbediening kun je dan ook dat programma op de gewenste plaats zetten.

Maar er zijn niet zo heel veel mensen die dat ook daadwerkelijk doen, om dezelfde redenen als de jouwe.

Ik weet ook niet hoe dat met je humax moet, heb er zelf nooit een gehad.

Suc7 ermee in ieder geval.

Om een goede settingslijst te verkrijgen kun je het beste op de site van pet123 gaan kijken @jessicanr1230.

Meer dan wat mas3 nu al gezegd heeft kan ik er niet aan toe voegen, enkel de handleiding voor jou Humax heb ik hier wel op schijf staan, maar of je daar iets aan hebt in dit geval? ( stuur anders je email maar via pm dan stuur ik hem wel naar jou toe)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan