Verstappen

enig idee of dat een betere wagen is als de wagen van vorig seizoen

of de jordan beter is als verleden jaar moeten we afwachten.
Maar hij is in ieder geval beter als de Minardi dus het is een stap voorwaarts.

groeten gogo

Originally posted by jack
Zag net op het nieuws dat Jos en Jordan een principe akkord hebben en dat die dus dit jaar weer in de formule1 mee rijd.

Dacht kijk effe op zijn site maar daar staat nu maar 1 berichtje vanwege overbelaste server lol.

Dus go Jos go,, dit jaar de top 10,, hopen we hehehe

Jack,

Ik neem aan dat jij bedoeld top 10 van Coureurs of bedoel
top 10 van teams...
Dat laatste zou normaal gesproken tot de mogelijkheden moeten behoren, maar met ons Joske weet je het nooit, misschien halen ze het eind van het seizoen niet eens met al die grindbakken naast de baan

Dan is de kijkdichtheid op een F1-zondag weer optimaal! Want zowel de positivo's als de negativo's kijken beiden (om verschillende redenen). Dus iedereen happy!
Grtz.

Nee ik ben optimistisch,, beste 10 coureurs.

Let maar op,, dit jaar gaat zijn aller beste jaar worden.

en ja ook lekker kijken bij sbs 6 met Allard en zonder reclame,, wat wil je nog meer,, ok misschien de beelden van premiere,, dat zou helemaal mooi zijn :)

Net gelezen op verstappen.nl dat de onderhandelingen zijn afgebroken.
Zonde!!

Hij hangt nu aan de kapstok !
Helaas geen Nederlander in de F1, moeten we toch maar ff wachten op ene C Albers.

Hopelijk dat hij wel de mensen weet te overtuigen van zijn kwaliteiten.

Ach ja, wat iedereen al dacht is nu eindelijk bevestigd.

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Helaas voor de fans van Jos, maar volgend jaar niet op de grid,
maar misschien wel in het grind...met tranen.
Vind het beetje zielig verhaal, Jos Verstappen had gewoon laatstse strohalm moeten pakken, heeft dit niet gedaan>>
Arrogantie, ja zeker, de beste man mag nog blij zijn als hij als testrijder aan de slag kan, maar ook dat betwijfel ik.
Dit is ook een bevestiging van hoe provinciaal Verstappen en zijn management zijn, zonder enige visie...
Misschien kan hij bij SBS6 terecht samen met molletje in zijn holletje(sorry, maar word er erg moe van dat hele circus van de Verstappen familie)

Verstappen zet onderhandelingen stop

Gepubliceerd op dinsdag 27 januari 2004

Het leek slechts een kwestie van tijd voor Jos Verstappen zijn handtekening onder een contract met Jordan zou zetten. Maar dinsdag werd bekend dat de onderhandelingen tussen de coureur en de renstal zijn afgebroken.
De beide partijen konden het niet eens worden over de samenwerking. Uit de contractpunten die Jordan presenteerde zou te weinig vertrouwen spreken, luidt de verklaring van het kamp-Verstappen. Daarom werd besloten de gesprekken te staken.

"we hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen. Echter, op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokken sponsors", zegt Verstappen op zijn website.

Vorige week liet Verstappens hoofdsponsor Trust nog weten dat er bijna een akkoord was met Jordan. "Jordan heeft telefonisch zijn woord gegeven", verklaarde Michel Perridon vrijdag. "We zijn blij dat we een stap verder zijn." Het zou volgens de Trust-directeur betekenen dat Verstappen met ??n been al in de EJ14 stond.

Maar dat bleek dus niet het geval. Vier dagen later kwam er alsnog een kink in de kabel. Met het stilleggen van de onhandelingen met Jordan, ziet de F1-toekomst van Jos Verstappen er niet erg rooskleurig uit. Alle andere teams hebben hun line-up voor het komende seizoen al rond.

Volgens mij botert het ook niet met Trust, de link die jos op zijn site had staan is er sinds een week al vanaf......dus???????

Ik geef Valerio3 gelijk. Zei ik eerder ook al in een reply, niet te veel zeik maken en aanpakken nu het nog kan.

Wat mij betreft is het ook over voor Verstappen in de F1, wil ie de grote jongen uithangen en eisen stellen zal hij ook moeten bewijzen dat ie dat waard is en dat heeft hij te weinig gedaan of te weinig kunnen doen de laatste jaren.

Dit was zijn grote kans geweest. Stom gewoon.

Derhalve zal dit het nieuwe begin worden voor Verstappen, het begin van zijn pensioen.
Of hij moet nog mazzel hebben dat ie hier of daar nog eens ooit testrijder kan worden, verder zal ie niet meer komen. Jammer!

Het Beeld dat van Jos Verstappen is neergezet in de uitzending van Rob Kamphues komt wel overeen met het geen zich nu weer voordoet.

Jos en zijn management is en zijn arrogant, nu hoort het wel een beetje bij een F1 coureur om arrogant te zijn, alleen heeft onze Jos zich de arrogantie van zijn goede vriend M. Schumagger aangemeten.

Jos kom weer met beide benen op de grond en pak iedere kans aan om weer te gaan rijden in de F1.

Jos we zullen je missen, alleen al om de mooie en snelle starts van je

Groet Robfra

SBS6 niet blij zonder Jos

De onderhandelingen tussen Jos Verstappen en de formule-1-renstal Jordan zijn dinsdag afgebroken. Volgens het management en sponsors van de Limburgse autocoureur geven de door Jordan gepresenteerde contracteisen te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking voor komend seizoen.

En dat zal zeer doen bij de zender SBS6 die miljoenen neertelde voor de rechten om de Formule 1 vanaf komend seizoen uit te mogen zenden. Want Formule 1 met of zonder Jos Verstappen scheelt nogal. Veel fans van Jos zullen nu minder of geen reden hebben om te gaan kijken. Minder kijkers is bijna automatisch minder sponsoring en reclame-inkomsten. Een adverteerder als bijvoorbeeld Halfords zou bij toetreding van Verstappen bij Jordan haar gehele advertentiebesteding exclusief bij SBS6 neerleggen. BRON : [Antenne2/Avro/Radio.NL]

Zal wel meevallen, ik heb ook al veel Verstappen fans horen zeggen dat ze toch F1 zullen kijken, ook zonder Jos, maar dat het dan minder leuk is.

Want een feit is dat de meeste Verstappen fans toch F1 fans zijn en dus toch zullen kijken.
Het aantal kijkers wat uitsluitend kijkt om Jos te zien rijden is erg klein te noemen.
Daarom zal het met dat verlies aan inkomsten ook wel heel erg meevallen.
Temeer omdat er toch al geen inkomsten zijn omdat er een verbod op reklame's uitzendingen ligt tijdens de races.:)

Er is weer hoop!!!!!!!!!!

SILVERSTONE (ANP) - Jos Verstappen is nog altijd de belangrijkste kandidaat voor het tweede stoeltje bij F1-renstal Jordan. Eigenaar Eddie Jordan heeft dit woensdag bij de presentatie van de nieuwe bolide EJ14 op het circuit van Silverstone.

De onderhandelingen tussen de twee partijen zijn deze week weer hervat nadat ze eerder door het management van de Nederlandse autocoureur werden afgebroken. ,,We praten met een aantal rijders en Jos is ??n van hen'', zei Jordan.

(05 februari 2004) Na uitvoerige onderhandelingen over alle betrokken contracten hebben Trust en het management van Jos Verstappen besloten de onderhandelingen met Jordan definitief te stoppen. Ondanks het feit dat alle betrokken partijen hun uiterste best hebben gedaan, blijven er contractuele obstakels waar men het niet over eens kan worden.

Trust International blijft zeker nog wel achter Jos Verstappen staan. "We hebben ons voor de volle 100% ingezet. Er kunnen zich altijd nog mogelijkheden voordoen, waardoor Jos Verstappen later in het seizoen alsnog een stoel in de Formule 1 kan bemachtigen", aldus de marketingmanager van Trust Muriel Wolda in een verklaring.

Jos Verstappen betreurt het feit niet op de grid te kunnen staan voor de renstal van Jordan: "we hebben allemaal ons best gedaan om tot overeenstemming te komen, maar ondanks alle tijd en moeite is het ons niet gelukt om het op alle punten eens te worden.?

bron: verstappen.nl

helaas,
grtz Hangslot

Jammer. Helaas had ik dat vermoeden al, ik denk dat het een foute keuze geweest is van Verstappen en zijn management.

Te hoog gegokt en nu heeft hij niks.
Dat wordt dan hooguit nog Amerika.

Rolo

Nou,, zou het dan toch nog goed komen,, schijnt dat Jordan onze Jos een nieuw aanbod heeft gedaan,, en dat hij nu ook eigenlijk nog de enigste optie is voor Jordan.

Laten we hopen dat hij het nu wel aanpakt met beide handen zodat we hem toch nog in ons midden hebben dit seizoen in de formule 1.

Hier staat het artikeltje, maar om het volledig te bekijken moet je een account aanmaken bij AD en dat ga ik absoluut niet doen!

http://www.ad.nl/sport/index.html

Big-Henk

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan