Verstappen

Tja.... ik ga er geen hoop meer uit putten, dan hoeft me diezelfde hoop ook niet meer in m'n schoenen te zakken als het weer mis gaat. Deze keer laat ik me verrassen. :)

pantano heeft getekend bij Jordan, dit betekend FLO voor Jos helaas

gogo

Het formule 1-team van Jordan heeft vrijdag zijn laatste stoeltje vergeven aan de Italiaan Giorgo Pantano. De 25-jarige coureur neemt de laatst overgebleven vrije plaats in de hoogste autosportklasse in, naast Nick Heidfeld.

De Nederlandse rijder Jos Verstappen was lang kandidaat voor de plek, maar kon geen overeenstemming bereiken met het team. Ook een laatste poging van sponsor Trust, begin deze week, leverde geen overeenkomst op. Een woordvoerder van het computerbedrijf bevestigde die gesprekken: ,,Er is contact geweest tussen onze advocaten en die van Jordan, maar dat heeft niet geleid tot een deal.

Jammer!!!!!!!!!

Blijkbaar zie je het toch nog wel positief in. Je vraagt je af hoe zoiets mogelijk is, na zo?n beslissing?
?Ik ben heel erg teleurgesteld, maar ik zie inderdaad nog wel mogelijkheden. Ik moet nog zien of alle coureurs hun stoeltje kunnen behouden. Elk seizoen is het wel weer een paar keer raak. Ik moet ervoor zorgen dat ik klaarsta. Ik ben scherp, hou me conditioneel fit, klaar om in te stappen en hard te gaan. Ook mijn sponsors staan te popelen om weer terug te keren. De Formule 1 wereld moet weten dat we nog geen afscheid hebben genomen. En dat er een coureur beschikbaar is met talent, veel ervaring en een financieel aantrekkelijk pakket. De teambazen weten dat, allemaal. Het seizoen is nog niet begonnen, laat staan afgelopen!?

--- Die gast spoort niet dat hij denkt dat ze hem NU nog nodig hebben....

Als hij zo'n goede coureur was met zo'n zak met geld dan was hij allang bij een team terecht gekomen.

Rolo

Als hij verstand had gehad, dan had die handtekening van hem nu al lang bij Jordan gestaan i.p.v. dit geklessebes waar hij dus geen steek verder mee zal komen.
En volgend jaar ook niet meer, wat mij betreft is het einde F1 carriere voor Jos, hij is te oud geworden en er zijn zat goede nieuwkomers al aanwezig en in aantocht.

ligt niet aan Jos, ligt meer aan het TRUST concern, waarom rothengarter weg??? omdat TRUST dacht het zelf te kunnen doen en ziehier het resultaat!!!!

Trust gaat bepalen wat Jos zijn salaris moet zijn? Nah come'on, dacht je nu werkelijk dat Jos daar niet zelf ook wat over te vertellen had? Het is zijn carriere.

Ik wist niet dat Rothengarter weg was, maar if so, then so be it, zo geweldig vond ik die ook niet.

jos en rothtengarten hebben te hoog ingezet
hoog moed komt voor de val zeg ik maar.
Er is ook nog positief nieuws trust wil Albers gaan sponseren en dat is nou echt een jongen met toekomst.
Trust heeft trouwens gebroken met Jos dus tijdens dit lopende seizoen hoeft niemand nog te hopen dat Jos nog terug komt.

gr gogo

Het was wel te verwachten, een te hoog salaris....
Hij had het gewoon moeten accepteren, mocht hij daadwerkelijk zo goed zijn als hij zelf denkt, dan was er geen probleem bij het uitzoeken van een nieuwe race plek.

Maar ja hij had zich dit jaar kunnen bewijzen, dan maar zonder extra euro's in de knip.

Gezien de wijzigingen in het regelement had hij zich echt een keer weer kunnen bewijzen: Tractioncontrol, Launchcontrol....

Ach ja, een ding is zeker nu trust zijn kansen tevens op een ander heeft gezet. Is het nu definitief einde voor Jas Verstoppen.

Wel jammer voor SBS6 qua reclame, en de Nederlandse race fans.

(16 februari 2004) Zojuist liet Trust in een persbericht weten geen vertrouwen meer te hebben in het management van Jos Verstappen. De hoge gestelde eisen in het rijderscontract door het management van Jos Verstappen hebben geleid tot een breuk in de onderhandelingen met het Jordan Grand Prix team, aldus Trust dat aangeeft daarom de banden met het management van de coureur te hebben verbroken.

Trust heeft eerder bevestigd achter Jos als coureur te blijven staan en hem te blijven steunen. "Dit geldt nog steeds, enkel niet met het huidige management. Indien zich nog mogelijkheden zouden voordoen om een stoel te bemachtigen gedurende het komende seizoen wil Trust deze kans voor de volle 100% benutten en niet laten mislopen op te hoge eisen van het management van Jos", aldus Michel Perridon, C.E.O. van Trust.

Het persbericht verscheen kort nadat het Jordan F1 team op de eigen site haar visie gaf over het afketsen van de deal met Jos Verstappen. Toeval? Ook daarin wordt de schuld volledig gelegd bij het management, in de persoon van Huub Rothengatter.

We vroegen Rothengatter om commentaar op deze kwestie. ?Ik ben volslagen verbijsterd over hetgeen wat ik nu lees op de Jordan site en de inhoud van het persbericht van Trust. Ik wil nu even geen commentaar geven.?

Bij Trust was niemand bereikbaar voor commentaar.

Bron: www.verstappen.nl

Wel jammer voor SBS6 qua reclame
Hoezo? Ik dacht dat Bernie Ecclestone het dit jaar verboden had om reklame's tijdens de race uit te zenden?

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan