Vervelende beller!!!!

Ik denk dat in de toekomst alle telefoons voorzien worden van een spam detector want het is echt niet normaal meer hoeveel van die belletjes per jaar kunt krijgen. Ik krijg gemiddeld 3 spam telefoontjes per dag en die nummers blokkeer ik dan ook gelijk om de volgende dag weer met een andere nummers gebeld te worden. En ze bellen altijd op momenten dat je er helemaal niet op zit te wachten zoals onder het eten bijv.
 
Lang leve de KVK die gegevens door heeft verkocht.
Heb ik ook nauwelijks last van omdat ik ZZP ben en dan mag je ook je zakelijke nummer in het bel-me-niet-register zetten. Paar keer bij een beller op gewezen en nu nog hoogst zelden iemand.
 
Het bel-me-niet-register hebben ze maling aan. Wel heb ik al 100+ nummers geblokkeerd.
 
Het bel-me-niet-register hebben ze maling aan.
Nou dan heb ik andere ervaring. Sinds mijn nummers daar in staan zelden nog last. Een enkeling die er maling aan heeft en dan een smoesje verzint dat ze wel mogen bellen. Daarop zeg ik dan altijd dat als ze weer bellen ik gelijk een klacht zal gaan indienen.
Tot nu toe (mag afkloppen) geen last meer al enkele jaren. Voorheen regelmatig.
 
Hier hebben ze ook maling aan het bel me niet register, heeft helemaal geen nut hier om je daar in te schrijven. Mijn vrouw is vorig jaar zelfstandig onderneemster geworden en heeft ook alle stappen doornomen om spam belletjes te voorkomen maar ze krijgt nu op zakelijk zeker wel 10 per dag en op haar prive ook wel zo´n 4 a 5 keer. En sinds kort begint het ook op de landlijn waar vrijwel niemand het nummer van heeft dan enkel wat familieleden rara.
 
Ik heb gewoon een CUG ingesteld op mijn mobiel en via de FritzBox op mijn VOIP nummer. Sta je daar niet tussen heb je pech gehad…Krijgt een familielid een nieuw nummer dan controleer ik dat eerst voordat die in de lijst gezet wordt..
 
Ja dat is leuk als je weinig mensen hebt die je moeten bellen. Maar voor mij zou dat niet kunnen. Heb wel een Fritzbox waarin ik ook nummers blokkeer. Maar diverse zorgverleners die ook regelmatig met andere nummers bellen en zelfs anoniem, dus dat gaat hem dan niet worden.

Zoals gezegd hier al jaren in het register en zo goed als nooit last. Als er iemand belt, zijn het dus van die vervelende buitenlanders met geld of microsoft scams.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan