verwijderen van een image op een usb stick.

V

vincere

Hallo allemaal wie weet hoe ik een image van een usb stick verwijder als er een rode pijl voor die image staat die ik wil verwijderen. Ik draai op darkstar van nablio. Dat gaat prima ,maar ik heb nog 3 image op de stick staan,maar de gemeni 4.50 die werkt niet ,ik denk dat hij niet compleet is want hij geeft ook niet aan starting cccam 2.0.10 Ik heb daar ook geen beeld op nou wou ik hem verwijderen met flasch wizard ,en dan er op gaan staan en remove maar dat gaat niet geeft hij aan omdat er een rode pijl voor staat /.Hoe krijg ik die rode pijl weg zodat ik hem kan verwijderen.

P S Bij darkstar stond er een groene R voor maar dat is nu ook al niet goed meer .Die groene staat nu achter de regel en nu staat er voor ook een rode pijl,wie weet hoe ik die rode pijl met flach wizard weg kan halen,zodat alles weer normaal is de groene R ervoor. gr vincere.
 
Hmmz... da's vreemd. De rode pijl staat namelijk normaliter voor het image dat in gebruik is en die staat dan ook in het bovenste vakje.
Die krijg je dus ook niet weg tenzij je naar een ander image reboot.

Als bij jou de rode pijl in het onderste vakje staat, dan vraag ik me af hoe hij daar terecht is gekomen.

De groene R krijg je weer voor de Nabilo door de Nabilo te selecteren en dan op het knopje "boot" te klikken. Daarna zal hij vragen of hij nu opnieuw moet starten en dan moet je Ja (of yes) klikken.
Daarna zou het pijltje toch weer bij de Nabilo moeten staan en dan zou je de Gemini weer weg moeten kunnen krijgen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan