Vesting stadje Bourtange na jaren weer aangevallen

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
22
Punten
38
Leeftijd
62
Het heeft even geduurd, maar na lutttele jaren is Vesting stadje Bourtange weer aangevallen.
Ditmaal niet door Spaanse gevechtstroepen, maar door een vrachtwagen chauffeur.

Bourtange 24-01-2010 - Een verwarde vrachtwagenchauffeur uit Groningen (58) is zaterdagnacht met zijn combinatie Vesting Bourtange binnengereden.

Hij zette zijn vrachtwagencombinatie na zijn rit stil op het Marktplein. Door zijn rit raakten diverse monumentale gebouwen en bruggen beschadigd. Om in het vestingstadje te komen moest hij over drie oude bruggen rijden. De bruggen zijn niet berekend op een soortgelijke vrachtwagencombinatie. Hierdoor zijn de bruggen zwaar beschadigd en zijn bij de eerste twee bruggen de grote houten deuren uit de poorten gereden. Ook enkele andere monumentale panden raakten beschadigd. De chauffeur was vermoedelijk onder invloed van alcohol maar weigerde een blaastest. Hij is ingesloten.

Bron: http://www.112groningen.nl
 
Ik heb geen vrachtwagen rijbewijs....
 
Ikke wel, maar ik was het niet...
 
nou ja hij is teminste bij het cafe gestopt
 
freggel1;207080 zei:
Ikke wel, maar ik was het niet...

Moest vast een paar fietsen afleveren.. :biggrin:
 
Yep...
 
Ik was het ook niet, heb ook bus en vrachtwagenrijbewijs, maar niet meer lang.
Ze maken ook dat weer zo lekker duur dat ik er geen zin meer in heb om het nog te verlengen. Ook weer zoiets asociaals.
De eigen verklaring 22,50 en dan moet je toch weer op GGD keuring a 65 euro en hopelijk heb je dan niets en dan mag je nog eens 45 euro voor de verlenging betalen.
Randmongolen. Het is weer niet voldoende om een geneeskundige verklaring te hebben als je gaat rijden in zo'n ding. Ze moeten de mensen ook weer alles afpakken wat ze zich met hard sparen eerlijk gehaald hebben.
Het is dat ik getrouwd ben en m'n vrouw niet mee wenst te gaan anders was ik al jaren geleden naar Belgie verhuist. Had ik deze idioterie van tegenwoordig met rijbewijs en dan weer kilometerheffing niet mee hoeven maken.:(
 
Black Tiger;207129 zei:
Ik was het ook niet, heb ook bus en vrachtwagenrijbewijs, maar niet meer lang.
Ze maken ook dat weer zo lekker duur dat ik er geen zin meer in heb om het nog te verlengen. Ook weer zoiets asociaals.
De eigen verklaring 22,50 en dan moet je toch weer op GGD keuring a 65 euro en hopelijk heb je dan niets en dan mag je nog eens 45 euro voor de verlenging betalen.
Randmongolen. :(

Ja ik heb ook al zoiets gehoord Tiger...

Mijn rijbewijzen moeten binnenkort ook weer verlengd worden, en dan heb ik het over BCDE.

Ik moet schijnbaar ook gekeurd worden, en een hoop geld betalen om die papieren te behouden, waar ik nu niet veel mee doe, maar ik heb ze toendertijd wel gehaald en betaald!!!

Jij noemt ze randmongolen, maar wij zeggen randdebielen!

Tumme toch. :grrr:

K*tland!

Maar kunnen we er nog iets aan doen???
 
rienk;207082 zei:
nou ja hij is teminste bij het cafe gestopt

Zo die is er nog.
En hier zijn jullie uit het zuiden nog nooit geweest dus een mooie plek voor de nieuwjaars borrel.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan