Via Via .. heb ik gehoord dat ...

  • Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
Geachte heren en dames,

Vind het prima dat we het niet met elkaar eens zijn, maar
gelieve wel beetje fatsoenlijk blijven en als je wat zegt in opwelling dan mag je daarna wel je excuses maken?
 
3 stellingen:
1) Ik hoop dat mijn berichtje niet de aanleiding was tot zo'n
vurig debat.
2) Vergis je niet in Al, is universtair, gebruikt de elektronen
microscoop gewoon op zijn werk.
3) Binnenkort geen tijd meer voor het TV kijken, geen tijd meer
voor de hobby, alleen nog maar 40 uur werken tot aan de 68,
en sparen(levensloop) heeft ook geen zin, want die kun je dan
aanwenden om 3 jaar eerder met pensioen te gaan.
4) Sommige berichtjes horen meer in de "off topic" ook die van
mij,
sorry admin,
goka
PS wel leuk die discussies, betekent voor mij: het leeft nog onder de hobby-isten.
 
Zo nu genoeg .. het is opgelost door Kenny Rogers .. erg diplomatiek dat wel .. hahahah .. geen gezeik meer alstublieft ,
het was wel amusant ..

Groeten van Green Hornet ..
 
Sjonge Sjonge gaan we nu op deze toer???

Wat zijn we allemaal toch lekker proffesioneel bezig zeg..

The Green hornet heeft hier (in mijn ogen) wel wat meer respect dan Rob kroot, want The Green Hornet helpt anderen tenminste nog voort, terwijl Rob Kroot alleen maar vragen heeft, of een ander afzeikt...

En Kenny, het wordt tijd dat Steve O je nog eens met de knuppel tussen de ballen slaat want jou manier van problemen oplossen staat mij dus helemaal niet aan....( waar zijn de moderatoren trouwens???)

Neem maar van mij aan dat je het C+ verhaal in de irdeto2 hoek moet zoeken en niet in de seca2 hoek, want die S2 kaart zit goed dicht!

Nogmaals blijf een beetje proffesioneel, en maak geen zooitje van dit mooie bord, En respect voor Green Hornet graag, want hij betekent wel wat op dit bord, in tegenstelling tot de rest.....

GR Fred.
 
Sorry voor mijn ellendige taalgebruik en boardvervuiling !..

Mijn excuses aan Fred en medehobbyisten die zich hier mateloos aan ergeren ..
Inmiddels heb ik met The Green Hornet gesproken en heb besloten om mij zelf op te heffen (Account dus) , hij stond daarop,hij wil me nooit meer zien !
Dit gedrag van mij kan niet door de beugel .
 
IRd-2 C+ Modif ?! ipv 7.3 Sec-2 ?!

(om het ook maar even vaag te houden)
 
Hmmm seca2 canal+ nl abbo modificatie,het kost natuurlijk wel wat,maar je hebt dan wel altijd de update op tijd en een programma gids.
Het kan natuurlijk best door wat mensen toegankelijk gemaakt zijn,maar als die het niet vrijgeven heb je er nog weinig aan.
Het blijft dus altijd speculeren tot op het moment dat er echt werkende files op het net staan.
Erover praten kan altijd,gissen is ook geen probleem,maar wat altijd blijft staan is dat pas als je het met eigen ogen ziet en de kaart zelf hebt geprogd is het pas voor jezelf werkelijkheid.
Je kan er wel ruzie over maken,maar daar wordt je beeld toch niet gekleurder van.
Gewoon er over praten en nadenken zonder ruzie ,daar is een satboard voor,en ook al wordt er honderd keer gezegd dat het open is,het is pas open als je het met eigen ogen ziet.Gaan dat soort postings je irriteren,moet je ze gewoon overslaan,reageren erop betekend zoveel als dat je het schijnbaar toch weer wou lezen.
 
Hallo Tweety

Ik ben het er mee eens, men leest en reageerd wel.
Doch ik heb zelf nog geen werkende file gezien, en mijn
visie is en blijft eerst zien dan geloven en wat fred betreft
klopt op de db is het mogelijk.
Maar zonder die optie is het nog niet mogelijk.
Misschien een select groepje maar als die het onder elkaar
houden blijft het zwart.
Maar blijven hopen en ideeen zijn altijd welkom en wie weet
komen we er met elkaar achter door elkaar te helpen.

groetjes
Hummaxboy
 
Originally posted by twilight

En respect voor Green Hornet graag, want hij betekent wel wat op dit bord
GR Fred.


En niet alleen op dit board, maar ook daarbuiten!!!!!!

Green Hornet je hebt je PM niet aan staan, dus ik doe(t) 't maar weer op deze manier.
(Zal d'r wel weer eentje verschrikkelijk kwaad worden , maar da's dan jammer.)
Een prettige vakantie toegewenst met veel zon.
gr.
 
Originally posted by hummaxboy
Hallo Tweety

en wat fred betreft
klopt op de db is het mogelijk.
Maar zonder die optie is het nog niet mogelijk.


groetjes
Hummaxboy
preciessss
 
mare wordt nu wel verschrikkelijk offtopic
 
Inderdaad Al geeft Fred gelijk: Wel Canal+, geen abo en de smartcard nog steeds op 31/12/2003.

Nou, ben ik een tijdje met "vakantie" geweest, dus kan het zijn dat ik tot de conclusie moet komen dat sommigen nu iets missen, wat je op vakantie kunt leren?

Ciao,

Al.
 
Tsja ik denk niet dat de vakantie wat uitmaakt, C+ heeft vorige week heel wat 31-12-2003 kaarten alsnog uitgezet, nadat ze ff FTA zijn geweest.

Ben jij nu ook een pechvogel?, Dan even bellen met Paul K, aardige gast, hij stuurt wel even een pulsje...hehehe

GR Fred.
 
Vorige week zijn alle tabellen zowel irdeto2 als seca2 aangepast dit is waarschijnlijk uit voorzorg..LOL

En ik kan degene gerustellen hoor zodra er een mogelijkheid is om files te maken, dan mogen jullie allemaal mee genieten, maar ik hou er niet van als er gefrusteerd wordt gereageerd door een aantal mensen die alles op een bordje gelegd willen krijgen.

Bedenk wel als je bepaalde dingen te vroeg brengt dit weer voor veel frustratie kan zorgen kijk maar naar de spaanse en italiaanse broeders...

Daarom zeker wel respect voor de mensen zoals Al, Fred en Greenhornet .. zijn wel mensen die je niet in de steek laten en ook nog eens leuk met de hobby bezig zijn...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan