Viac TPS, ABSAT en FR+

satelliet

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
228
Waarderingsscore
0
Punten
0
Weet er intussen iemand al wat meer wat er gebeurd met deze providers? Is het vermoeden juist dat er met meer keys zou gewerkt worden? Eentje wijzigde wel de FEC naar 3/4 maar blijft niettegenstaande zwart.

 
Ik gegreep dat ze nu ook met een soort land code werken

Robbie

 
Blijkbaar heeft niemand dit probleem. Ergens las ik dat er met een nieuwe picfile moet gewerkt worden

 
Kijk even in de thread over de nieuwe HBEMU, daar staat het antwoord...:)

Grtz,

Wimpie.

 
Neem de V11 van Arabrus, die werkt perfect. Link krijg je van me via private mail.

 
Thx voor de hulp, maar Marciemarc de link werkt niet meer.

 
Ik heb een "cool link" naar een Franse board met werkende fichiers net gepost. Met behulp van die board heb ik zelf nu weer een werkende gw met TPS/enz. (tsja, moest wel want met al die schotels die nu bij ons hangen en kamers vol met ontvangers en kabels en rare stukjes elektronika heb ik die BBC-Prime hard nodig om Mrs.2old zoet te houden...)

Problem had trouwens niets met keywisseling te maken. Had met de CA C8 commando te maken (he, wat dat dan ook mag zijn).

Kijk's later weer in cool links want de mod moet wel eerst tijd hebben om de posting van mij te valideren en zichtbaar te maken voor anderen.

2old

 
Thx to 2old4this werkt perfekt op de Strong 4400 (embedded) nu nog het net afschuimen voor een oplossing voor de tuner beneden, die werkt met een red cam v478

 
mmmm.... tot nu toe niets gevonden voor de red cam 478, nochtans een 50-tal sites doorbladerd. Waarschijnlijk die ene goede niet tegengekomen :)

 
Probleem opgelost. Na lang zoeken de oplossing gevonden. Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden.

 
misschien toch handig als je de oplossing ook even meldt voor diegene die met het zelfde zitten/komen te zitten..

De oplossing voor de 478 is volgens mij upgraden naar 481 en de baracude103 op je kaartje proggen.Dat werkt hier voor de volle 100% op hotbird en sirius

Mocht jij een andere oplossing hebben gevonden meldt dat aub dan nog even voor de mede Board gebruikers..

M.Vr.Groet,

VL29

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan