Viacces?

B

Bruce

Iemand een enig idee of de viacces file,s die op devoy page staat werkend is ??? zoja, voor welke providers?, zekers niet voor de Astra of wel ??

Bruce.

 
Ik heb net de de files getest.

Ik heb op Astra geen beeld mee kunnen decoderen maar op de Hotbird gooit ie wel een zooi Franse zenders open.

Dit heb ik getest met een Nokia 9800.

 
Hoi Joop,

Blij om te horen dat Hotbird al enkele provider,s het doen nu nog voor de Astra,en dan hebben we dat ook weer compleet, ik ben zelf ook een bezitter van een 9800 vandaar dat mijn belang ook naar viacces uitgaat :)

Dus het is verders nog even geduld hebben voor viacces op de Astra.

We wachten het rustig af het begin is er, en dat vind ik al heel wat:)

(Oja, zal het bijna vergeten al vast bedankt voor uw reactie joop! )

Bruce.

 
WAT ZIJN DE MOGELIJKHEDEN VOOR VIACCESS, HEB WEL INTERESSE DAARIN EN MET WELKE ONTVANGER KAN JE DIT ZIEN?

 
@max,

Rustig...je hoeft niet zo te SCHREEUWEN ! Mogelijkheden genoeg op dit moment, gaat erg snel met de Viaccess ontwikkeling. AB Sat, TPS, Viasat, STC om maar wat te noemen (momenteel 7 providers)...en het lijstje van receivers die er NIET mee overweg kunnen is aanzienlijk kleiner: Humax 5300 & Triax 65S beide met embedded CAM.

 
Ik werk zelf met een Force D-master met daarin seca irdeto en nu ook viaccess als werkend zonder kaarten wisselen. Welke ontvanger kan dit evenaren. Je leest weinig over deze ontvanger maar ik vindt dit volkomen te onrechte is gewoon een super ontvanger.

Groeten, Sat4me2.

 
Zelfs op de wat oudere Humax F1-VACI met embedded viaccess werkt het. Alleen nog op ABSAT en TPS. Ik ben er van overtuigd dat de rest ook wel zal lukken.

Dirk

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan