Viaccess editor

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Iemand al een goede editor hiervoor gevonden?

Ik wil nu eindelijk wel eens zien wat d'r in zit.

 
Hallo,

Het werkt dat is toch al iets,

ik denk dat ik ergens een editor ben tegen gekomem.

weet juist niet meer waar,maar ik vind hem wel ik hou je op de hoogte.

groeten

 
Nou, die wil ik dan ook graag es zien!

Ik heb diverse editors gezien voor viaccess, maar er is er niet één die werkt met de nieuwe files.

Met ultra-edit kom ik wel een eindje, maar niet ver genoeg.

 
yep gewoon aan de gang met een hex editor ..

tip: open de pic file eens met icprog. en bekijk de

eeprom inhoud van de pic en .. zouden daar de keys staan :). in de eeprom file 24xx16 staat naar mijn idee het alles wat je cam op het beeld zet dus de provider namen enz. even de hex naar bin omzetten en in de hexeditor laden .. word alles een stuk beter te lezen

gr dj

 
aan een hex-editor zul je niet veel hebben want de keys staan in 9 van de 10 files keurig netjes willekeurig ge-xored en gecodeerd in de eeprom.

Er worden dus steeds een paar bytes info door de pic uit de eeprom getrokken en dat wordt door de software in de pic weer netjes in de juiste volgorde geplaatst.

 
Mooi verhaal ik heb de keys gewoon uit de picfile gehaald en zijn dus niet versleuteld want ik heb ze in een emulator gezet en het werkt gewoon !!

Robbie

 
heb deze editor gebruikt en ja er kwam meer zicht :)))

maar wat ik zo raar vind is dat wanneer ik de keys van SRG SWIS in die file zet er geen beeld komt deze keys vond ik op freeseka of zijn deze niet juist? dat kan ook .

In elk geval ik ben al wel heel de nacht zoet geweest en hoop dat ik snel een oplossing kan vinden ;);)

 
het gaat dus over deze keys

SRG Swiss

IDENT 0094

INDEX 08 KEY 00 FD EA 5C 42 20 10 00

 
sat_user ik heb viacseason gebruikt een heel simpel dos program werkt als een speer

geloof ik ook uit de bekende download dir

Robbie

 
@SatJan

Key 08 is FAKE!!!:sad:, key 0A is in gebruik, en die is nog niet public:(

Gr Sat_User

 
oke bedankt;) dan moet ik niet verder zoeken of org kaartje bestellen :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 
Ha Robbie

Kun jij mij enig inzicht geven, hoe jij de key file voor de emulator heb ingevult?

Ik heb al vanalles geprobeert, maar niks he.

Alleen een vracht data over het scherm, een paar regels met reset en dan houd het op.

Mischien nog invloed dat ik op een laptop draai?

Thanks

Sjonnie5.

 
Ik heb hem gewoon op een lappie draaien, wel in dos-mode, dus niet in een venster.

 
@Sat_User Gisteren was die nog fake en nonpuliek en ,u heb ik toch beeld :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 
Jaa ja Satjan

Gisteren leuke wedstrijd gezien PSG Vs AC MILAN:):):)

En diegene die nog keys mist voor viacces_emu

hier heb je dan

ssrg

ident 0094

08 / 62 7C 95 EA CD 2A 83 2B

Viasat key

ident 010C

0e / cd 10 75 da 53 39 5d 73 ****NEW

C U Sat_User

:cool:

 
Toppie sat user !!!

Inderdaad sjonnie onder kale dos en niet in een venster

en als je de key file opent zie je gelijk wat je in moet vullen het is zon simpel programmatje dat er weinig uit leggen valt

Robbie

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan