Viaccess emulator

P

polarbear750

Nu de keys beschikbaar zijn gekomen (op de bekende sites): wie is er al gestuit op een werkende Viaccess emulator; Voyager/Decrypt zijn en zullen dit niet worden, Wallbanger is dit nog niet. Iemand al ervaring met een ander programma??????

 
Ik ben vanmorgen een deense variant/versie van windecrypt tegengekomen (v1.09). Ik heb em ff geinstalleerd en zag viaccess onder de mogelijkheden staan. of het werkt weet ik niet, heb namelijk (nog) geen viaccess ci.

er zat geen info.txt bij. En de opties waren nogal in het deens.

groeten,

C4

 
Waar heb jij die Deense Windecrypt gedownload???????

Graag zou ik de URL hiervoor van je horen!

ger750@hotmail.com

 
Ja dat zou ik ook graag willen weten, er zijn bij devoy inmiddels al enige keys te vinden dus...

 
Jongens, ik denk dat dit een dood spoor is! Paul Arnold (maker van Decrypt/Windecrypt) verzekerde gisteren nog dat in zijn originele programmatuur het algoritme voor Viaccess ontbreekt (zelfde als Voyager). Tot nu heb ik nog geen gepatchte versie gevonden waarin dit algoritme geimplementeerd is........ maar wie weet???????

 
Die deense versie werkt niet op viaccess.

Als je de via-functie wilt activeren krijg je de melding: get a life ;-))))

 
Ik weet niet of jullie bovenstaand progje al geprobeerd hebben, maar hier is er geen beweging in te krijgen... :-(

@ Satfreak: heb je de file zelf al eens getest? En zo ja, wat zijn jouw bevindingen?

 
heb het zelf helaas ook nog niet werkend

..bij mij word de pc heel erg traag als ik het progje opstart.. heb wel even een keer data langs zien komen toen ik de season er een paar keer in en uit de module deed

dus er is nog hoop ..je moet wel eerst de key list in vullen maar daar was je zelf denk ik ook wel achter

 
Progje werkt wel degelijk.

Ik heb hem getest op tps met de 01 en 08 key.

Alleen heb je iedere keer ff beeld (als de 08 langs komt) en bevriest het beeld daarna weer.

 
Ben het nu nog eens aan het proberen, maar krijg jij in je venster wel te zien dat er verbinding is tussen de PC en de CAM? Als ik het programma opstart krijg ik het volgende:

Keyfile loaded!

Waiting for reset....

RESET

en das dan einde verhaal, op het scherm krijg ik te zien "Check your card". Heb dus het idee dat er helemaal geen communicatie is.

De keys heb ik bij devoy vandaan, compoort is goed ingesteld, baudrate weet ik niet (staat op 9600). Maakt het ook uit onder welk volgnummer in de keyfile de verschillende providers staan?

Ik draai het progje echter wel in een DOS-Box onder W2kprof, ik weet niet of dat kwaad kan.

Wou ik graag alleen nog even weten hoe vaak je beeld hebt, oftwel met welk interval heb je beeld, na hoeveel minuten zou je op z'n minst een keer beeld gehad moeten hebben?

Ik gebruik een Micronik TV-BOX 1200S met MAM600+ (1x Irdeto, 1x Seca en 1x CI met daarin dus de Viaccess CAM).

Een hoop vragen, maar misschien is het antwoord dichtbij... :)

 
Het antwoord was dichterbij dan ik dacht! Ben nog ff aan het experimenteren gegaan, en het spul eens vanaf DOS gestart, en werken dus he!!!!!! FANTASTISCH!!!

 
;-))

 
Werkt als een trein: FANTASTISCH!!!!!!!

Mijn complimenten voor de (snelle) maker ervan!!!!!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan