Viaccess Red Cam

P

pecari

Hallo ik zou wat meer info over de Viaccess Red Cam willen hebben.

Ik zou graag willen weten wat het verschil is tussen deze Viaccess Red Cam en een gewoone Viaccess Cam?

waar moet ik op letten als ik er 1 aanschaf?

en can ik met deze Viaccess Red cam probleem loos HBEMU 7300 draaien.

G.R Pecari

 
Viaccess Red = EuroCI.

Schijnt wel nog problemen te geven....

Opgelet dus.

Grtz,

Wimpie.

 
Ik zag dat het probleem opgelost is... bij soldierx is een file te downen speciaal voor euro ci.

 
Der zijn inderdaad al verschillende files voor de red-cam, maar de software zelf zou nog niet helemaal deugen. (vastlopers e.d.) Er zouden zelfs winkels zijn die wachten op de nieuwe versie vanwege de problemen... (was oa iets te lezen hierover op de satfan-page)

Grtz,

 
Klopt...SCM (fabrikant van de Viaccess modules) heeft toegegeven dat het niet helemaal ok is en komen binnenkort (3 weken) met een nieuwe software-versie. Ook de fabrikanten van digitale receivers met embedded Viaccess lopen tegen problemen aan...enerzijds omdat het nu een EURO CI is en anderzijds een tekort aan modules. SCM had de fabrikage van het oude type module al eerder stopgezet en nu ook van de laatste versie.

Ik heb overigens nog geen last gehad van vastlopers met de red label cam.

 
kijk het probleem zit zo .

de Red-cams zijn in de markt gekomen omdat het waarschijnlijk met de witte cams te makelijk was volgens de heren of vrouwen jullie weten zeker wel wie ik daar mee bedoel.

Nu de red-cams in de markt zijn ligt het zeker niet zo simpel zoals wij wel eens zouden denken .

Ik vernam van een zeer grote hacker dat deze cams zouden beveiligd zijn en nog niet zo'n klein beetje .

Volgens deze bron zou het nooit mogelijk kunnen zijn om bv ooit te kunnen kijken met bv een gold card .

Nou ja ik zei ook al tegen deze bron nooit hum we zien het wel maar ik denk toch wel dat het zeker niet makelijk gaat worden .

 
Hallo om wat misverstanden weg tewerken de red cam werkt gewoon met een G.card alleen bij 1 pakket heb ik wel eens een vast loper maar dat is zelden

nog 1 probleem emuleren met hubemu loopt hier niet maar emuleren met Wallbanger loopt wel prima dus de problemen met de red cam vallen mee.

 
ik ben even nog wat vergeten met hbemu8000 loopt viaccess wel op de humax5400 interne irdeto cam dus emuleren met de viaccess cam gaat niet maar via de irdeto cam gaat wel.

mooi hé.

G.R Pecari

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan