Viaplay verscherpt regels accountdelen

@Tech Dat denk ik niet, zie datum... bij hem gaat het pas 2025 omhoog da's volgend jaar.
Vermoedelijk zal hij dan volgend jaar opzeggen, afhankelijk van de prijs en waar hij zin in heeft en of het misschien toch terug komt bij Ziggo of niet.
 
Ooo, die 2025 had ik inderdaad even over het hoofd gezien....raar dat er met verschillende maten gemeten wordt.
 
met verschillende maten gemeten wordt.
Als ik het goed zie n.a.v. de eerdere reacties, wordt er gekeken of het nieuwe seizoen wel of niet al begonnen is.
Verleng je voor die datum is het oude prijs, moet je na die datum verlengen is het nieuwe prijs.
 
Het seizoen start toch op 2 Maart?
Dan zou ik mijn geval het abo ook gewoon door kunnen lopen voor de 'oude' prijs, mijn abo loopt 10 dagen later af dan die van Guardian maar nog wel in Februari.

Typisch geval van meten met twee maten.
 
Het seizoen start toch op 2 Maart?
Eerste race is 2 maart dat klopt, maar de testdagen zijn 21 t/m 23 februari en daarmee begint het nieuwe seizoen. Dus mijn vermoeden is dat ze vanaf de testdagen tellen en niet vanaf de eerste race.
De testdagen worden op F1 Pro ook uitgezonden.

Guardian zit daar net onder met de 17e februari, dus zo gezien zit ik juist met mijn vermoeden.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan