Viaplay, weer negatief in het nieuws.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ook ik had tijdens het kijken van de dartwedstijd tussen Price en van Barneveld, minutenlang een storing tijdens een belangrijke leg.

Ik vond dit erg jammer, je betaald volgens mij meer dan genoeg aan Viaplay om goed te kunnen streamen.

Het commentaar dat gaat nog redelijk, maar waarom na set 1 die stomme tussenbeschouwingen, en wie heeft het woord "vergalopperen" verzonnen?

Deze uitspraak was er bij F1 ook al. :unsure::doh:
 
Zo'n lange storing is geen pretje als je netjes betaald kijkt. Het is niet het beste bij Viaplay, helaas nog steeds niet.

en wie heeft het woord "vergalopperen" verzonnen?
Geen idee maar dat bestaat al erg lang als synoniem van blunderen. Staat ook gewoon in de Dikke Vandaal.
Niet bepaald iets nieuws.
 
Dan komt het wellicht vanwege het feit dat ik momenteel meer sport kijkt dan voorheen toen nog dagelijks ging werken. :biggrin:

NK schaatsen trouwens gekeken?

Een beetje meer gewicht, en eigenlijk iets minder wenkbrauwen.
Maar wat een schaatsrace van Jutta Leerdam!
 
Viaplay blijft dus kennelijk een drama: bij F1 veel commentaar op de beeldkwaliteit en ook het commentaar is verre van professioneel volgens een groot deel van de kijkers en nu ook al bij het darten (grote) problemen.

Ja schaatsen hebben we gezien maar via NPO 1
 
Ben ook een dartsliefhebber en in de middagsessie zit Koert als presentator. Prima kerel!!
En als analyticus soms Scholten. Wat die voor onzin allemaal uitkraamt.
Ik denk dat ..... Als het in zijn koppie....... Hij moet zijn hoofd leegmaken..... Ik vermoed........

En dan de avondsessie. Met die ontzettende schettermiep. Pijnlijk aan de oren. Stelt een vrasg, interrupties tot en met en als analyticus wil antwoorden , we gaan weer naar Londen staan op het punt weer te beginnen. Analyticus staat voor de zoveelste keer voor paal.

Mag van mij vervangen worden door reclame spotjes. Of alleen Koert en geen Scholten. Die lult uit zijn nek, en hij heeft nogal een lange nek.
 
Kennelijk moet men het niet te duur maken dus huur je goedkope mensen in, misschien dat dat ook iets te maken heeft met het belabberde commentaar, ook al zitten er twee tijdens de F1, ik vind het tenenkrommend blijven.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan