viasat

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
hoi

ik ben de laatste dagen voorbereidingen voor het verlof aan het nemen en heb daardoor weinig tijd over maar hier een vraagje;

Heeft iedereen zwart op sirrius of ben ik weeral de enige ik heb dit nogal eens voorgehad , maar na herproggrammatie nog altijd niks (deze keer toch)

maar ik vind het raar dat er nergens iets over te lezen valt

 
Tovallig constateerde ik dat ook vanmorgen om 07.30 uur.Zondag had ik nog beeld.Dus wellicht zijn er nieuwe keys nodig.

=ILYA=

 
Bij mij was enkel NTV op hotbird uitgevallen (eerder een zegen).

Op Sirius werkte alles nog. Ondertussen heb ik al wel de nieuwe keys gevonden op de juiste sites.

 
Hier werkt sinds vanmorgen de SRG, Zwitserland dus, niet meer. De rest wel. Toevallig start vandaag de Ronde van Zwitserland. Toeval of opzet. Niet die ronde natuurlijk, maar het verdwijnen.

 
Dat heeft er niets mee te maken. De SRG keys wisselen altijd rond de 20ste van de maand. Ik heb een officiele SRG kaart, die ook is geupt, maar ik heb nog geen Viaccess MOSC editor kunnen vinden waarmee ik de keys op de kaart kan uitlezen. De PPUA lukt wel, maar Wallbanger upt niet op de PPUA, maar op de MK0/1 ergo ik kan de juiste key nog niet vinden.

 
Bedankt voor de mededeling, want dat wist ik nog niet. Het is dus een maandelijks gebeuren bij onze Zwitserse vrienden zo te lezen. Een beetje à la se*a. Tja, persoonlijk gaan er dagen voorbij dat ik geen Zwiserse TV kijk, maar een kennis is wielerfan en wilde dus graag kijken gisteren. Ging mooi niet door en vandaar dat ik dacht dat het met de wielerronde te maken had.

Alweer wat geleerd nu.

 
Zojuist via de phil files de nieuwe files gedowload etc.De redfiles is succes verzekerd.

=ILYA=

 
dinsdag zag ik dat viasat op sirius het niet meer deed, heb toen de viastrsh files erin gezet en alles werkt,net nog gekeken naar srg en ook ok, heb een blacklabel

 
@ Ilya

Ik heb vandaag de files van Phill van 20-6 voor beide typen Cams binnengehaald en ook een key van Freeseca. Maar de programma's uit het land van Willem Tell komen maar niet.

Hoe zit dat bij jou? (ervaringen van anderen ook welkom)

Wel beeld of ook zwart ?

 
Na veel gelees en twintig keer kaartje wissen ben ik er in gelukt om een en ander terug werkende te krijgen

De grootste fout lag bij mezelf , door files met teveel providers erin te zetten , maar wegens tijdgebrek moest het snel gaan

Ik ga er eind volgende week een poosje tussenuit en voor iedereen een PRETTIGE VAKANTIE

en tot binnen een kleine maand of zo

 
zolang zonder board en ontvanger, krijg je dan geen af kick verschijnselen?

 
Dus als ik het goed begrijp moet je niet teveel providers op je embedje hebben.Is het niet zo dat je het beste max 8 providers kan hebben.Hoe is de ervaring elders.

=ilya=

 
@BenBem, bijna vergeten je te antwoorden op SRG. Helaas heb ik ook geen ontvangst , dus geen Willem Tell.Wel zojuist nieuwe files gedownload.Ga morgen e.e.a. uitproberen.Wellicht eerst een aantal providers eraf gooien.???Je hoort het wel.Wie van onw twee heeft de goeie files te pakken.Ich bin gespannt.

=ILYA=

=ILYA=

 
Ik heb inmiddels de werkende en door mij geteste 0E-key van SRG, maar kan één van de moderatoren mij zeggen of ik die hier in deze SM groep mag posten.

 
@Cluyveduycker

ik neem aan dat je files voor een red label bedoelt?

voor blacklabel heb ik nl wel een werkende file bij mij voor srg

 
Ik heb het niet over een file, alleen over de key 0E.

Files versturen doen ik niet.

 
@ master28

Ter gelegenheid van het komend mooie weer heeft Phill een aantal complete files op zijn site gzet. Hoef je niet zoveel te tikken.

@ Cluyveduycker

Eigenlijk heb je gelijk hoor, maar niet iedereen gaat op zaterdag een key zitten zoeken. Dus voor een keertje kan het wel dacht ik.

Have a nice week-end

 
sorry ik bedoelde ook een key en niet de files maar dan voor black label cam

 
eigenlijk voor de bedelstaf, maar wel aansluitend hier

maar ik heb geen werkende link meer van phil, wil iemand mij de mailen

 
De nieuwste files van phil gedownload.Ik gebruikt altijd chipcat 23.Zo ook de vorige maand.Nu zeg het proggie bij de proggen van de redlabel file " loader does not work"" .Ik begrijp hier niets van.De vorige met de zelfde soort files ging alles in een keer goed.Werkt dus het proggie chipcat 23 niet meer .Is de loader van chipcat in conflict met de eeprom.Wie heeft de zelfde ervaring.??

=ILYA=

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan