videocrypt

lijkt me ook interesant als iemand wat weet wil ik graag meer van weten

 
Er is genoeg te vinden aan soft voor een tv kaart met bt878 chip vewacht echter geen wonderen ,het is te kijken maar niet altijd even perfect http://freetv.redirect.it/

groeten en Geinponem lacht maar door

 
@rvs,

De Skybusters hebben ooit zo'n project opgestart, software alleen was hierbij niet voldoende...er diende ook een soldeerbout aan te pas te komen voor enkele modificaties aan de receivers. Op verschillende modellen van Amstrad & Pace werkte het in ieder geval.

 
khep hier nog wat soft,mortv en avt.

ooit van de (m)os(s)elb(a)nk (t)zun

download site gehaald.

met een tv kaart en een vc1 ontvanger

krijg je z/w beeld met wat storing

maar is wel te volgen.

apkay.

 
Ik heb hier een Pinnacle PCTV kaart en een Matrox G450 grafische kaart en decodeer met het programma hvcplus.

Wat doet die G450 hierbij zul je denken, wel die zend het beeld gedecodeerd terug naar mijn TV, gebruik makende van zijn DVDmax functie. Soms zijn er balken in het beeld die verschuiven maar anders is het hetzelfde als ongecodeerd.

De max :)

 
dat met die soldeerbout???

wil je het misschien naar mijn mailen

Knutsel10@hotmail.com

BVD Knutsel

Knutsel stookte zijn bout op knutselde tot het oneindige door.

 
dat skybusters project had ten doel een blocker in te bouwen in de decoder zodat een werkend kaartje niet uitgezet kon worden ,maar je had dus nog wel steeds een werkend kaartje nodig en dat is nou juist hetgene waar vrijwel niet meer aan te komen is en gezien de te verwachten nog zeer korte levensduur van de vc pakketten ook niet echt de moeite waard om erg veel aan uit te geven.

greetz Geinponem

btw hvc geeft zeer acceptabele resultaten

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan