vies mopje.

  • Topic starter multigek10.0
  • Startdatum
M

multigek10.0

ik heb vanacht gedroomd over een hele emmer vol met kutjes(zij ik tegen mijn moeder.)
vroeg mijn moeder,zat die van mij er ook bij?
ik zei ja,daar stondt de emmer in.
 
Sinds kort moeten orkanen ook naar mannen genoemd worden en niet alleen meer naar vrouwen. Dat is fout. Weet je waarom orkanen echt vrouwelijk zijn?
Als ze komen zijn ze heet en nat en als ze weer weggaan ben je je huis en je auto kwijt.
 
Een zoon komt bij zijn ouders de slaapkamer in lope en ziet daar zijn moeder boven op zijn vader liggen en vraagt: "Mama, wat doe je nou?" Waarop moeder antwoordt: "Je vader denkt dat hij naar de hemel gaat vliegen en daarom blijf ik bovenop hem zitten zodat hij niet weg kan." Waarop zoonlief zegt: "Nou, dan kan je maar beter de gordijnen dicht doen, want de buren denken dat je ligt te neuken!"
 
Wat is het verschil tussen een vrouw en een koelkast?
Een koelkast kreunt niet als je er vlees in steekt!
 
Boer Pros zijn zoon gaat trouwen. Maar de boer is altijd nogal verlegen geweest en kan de dingen niet goed uitleggen. Nochtans is het nu w?l de hoogste tijd dat hij aan zijn zoon voorlichting geeft...Hij neemt de zoon mee naar de boomgaard. Daar staat een boom met een gaatje op de goeie hoogte, en Pros zegt: "Zoon, stop je ding daar maar eens in, dat is een goeie oefening en dan zal je op de huwelijksnacht weten wat te doen." De boer laat zijn zoon zijn gang gaan en hij verwijdert zich discreet. Nu is hij er gerust in...
De huwelijksdag is daar en 's avonds gaat het koppeltje zoals dat op boerderijen nog wel eens het geval is, naar boven, want ze gingen daar inwonen. Boer Pros en zijn boerin zijn wel wat zenuwachtig, en spitsen hun oren om de lieve geluiden van het vrijende paar op te vangen.
Maar in plaats van kreuntjes, horen ze dat meisje ineens gillen! Pros en zijn vrouw naar boven, ze gooien de deur open! Staat de zoon daar toch wel in het kutje van zijn nieuwbakken vrouw te
porren met een stokje!!
Pros roept: "Wat bezielt jou, domme zoon, ik heb je nog wel getoond wat je moet doen!" Waarop de zoon antwoordt: "Jaaaaah, ik zal gek zijn! Zie dat daar w??r een
bijennest in zit!"
 
Een boer had tien koeien en een stier. Maar de stier wilde absoluut niet de koeien dekken. Alles had de boer al geprobeerd. Op een dag staat er een man bij de wei een beetje lacherig ernaar te kijken. De boer wordt een beetje kribbig en vraagt waarom hij aan het lachen is. De man vertelt
de boer dat hij eens bij een koe door de doos moet wrijven en daarna alles in het gezicht van de stier moet uitwrijven. De boer probeert het en warempel het lukt. De stier is niet meer te stoppen. "Nou", denkt de boer, "dat moet ik thuis ook eens proberen." Dus s'avonds ligt hij met zijn
vrouw in bed. Hij gaat langzaam met zijn hand tussen haar benen en daarna wrijft hij door haar mossel. Vervolgens smeert hij alles in zijn gezicht uit en zegt: "Ooohhhh schat ik ben zo heet." Waarop zij antwoordt: "Ik zie het, je ziet er uit als een indiaan!!"
 
er is een hoer die helemaal gek is van het nederlands elftal en als blijk van waadering laat ze op iedere bil een voetballer tatoeeren en om te weten of het werkt zegt ze tegen de eerste klant ook dit hele verhaal op en eindigt met de woorden als raad wie het zijn mag je voorniets de man kijkt en kijkt nog eens en zegt die linkse is gullit die rechtse kan ik niet thuis brengen dus betalen de tweede klant komt een uur later weer het hele verhaal de men kijkt en kijkt nog eens en zegt de rechtse is van nistelrooy de linkse ken ik niet dus betalen twee uurtjes later komt de derde klant weer het hele verhaal de man gaat er is rustig voor zitten kijkt en kijkt nogeens en zegt dan die linkse ken ik niet en die rechtse ook niet maar die middelste is reiziger
groetjes frans
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan