view new post

M

muts

copy en past werk ook niet ????

en kun je die ook instellen dat dat view new post weer werk ????

 
Hmmz.

Vreemd, ik kan wel gewoon copyen en pasten.

En view new posts werkt bij mij ook vanaf de hoofdpagina (waar het bij de oude versie ook stond) alleen staat het nu aan de rechterkant in plaats van aan de linkerkant.

 
vBulletin Message

Sorry - no matches. Please try some different terms.

ik krijg dit ???? met view new post !!!!

en copy en past kan ik alleen als select al boven in mijn IE of rechter muisknop doe en de cursor verpaltsen naar een vorige regel met de muis wil ook niet krijg steeds een handje ????

 
Tja, ik gebruik netscape en kan dus al die dingen wel, blijkt toch weer dat het een betere browser is.:biggrin::biggrin::biggrin:

We gaan er deze week eens naar kijken waarom dat zo is, wordt even zoeken en vragen op het board van de makers van deze software.

Dus het komt er aan, blijf eventuele foutjes gewoon melden, alles wat gemeld wordt kan eventueel ook opgelost worden.

Thankx.

 
Met IE 5.5 werkt "view new post" bij mij wel,

copy - en - paste jammer genoeg niet

na het typen van deze eerste twee zinnetjes wilde ik de cursor verplaatsen naar boven om een komma bij te plaatsen maar het enige wat ik kreeg was het handje en een verbodsteken

na een paar maal geprobeerd te hebben lukte dit wel

copy lukt enkel als ik de volledige pagina met opmaak en alles selecteer

er staat ergens een beveiliging op de pagina's denk ik

 
Vandaag even bezig geweest met controles en postings bij de makers van de software.

De View new posts optie werkt inderdaad gewoon met IE 5.5, lagere versies misschien niet, maarja, updates zijn nu eenmaal nodig dus zal misschien een upgrade naar 5.5 helpen.

Wat betreft het copyeren en pasten lijkt me niet dat het een beveiligingsoptie is want met Netscape gaat het zonder problemen. Het is inderdaad zo met IE dat als je dit wil doen, je dan een handje en verbodsbordje ziet.

Het zou ergens een stukje code kunnen zijn, daar zijn we nog naar op zoek.

 
Copy en paste probleem is opgelost.

Mochten jullie nog meer probleempjes of rariteiten tegen komen, laat het me weten!

 
Bij de handtekening staat de vb code uit waardoor een verwijzing naar een andere site er tamelijk lelijk uitkomt

of kan ik die zelf aanzetten??

 
Time offset:

All times are GMT -5 hours...

Suc6 met de update :cool:

 
Wizzaerd. ff naar je user cp en dan bij user options. Kun je je time offset instellen.

 
Wizzaerd: Yep, dat probleempje hadden wij ook, tijd staat goed, naja... de server loopt 10 minuten achter, maar in je eigen profile dus even aanpassen.

Luca: VBcode is uitgeschakeld vanwege het feit dat men daar ook grotere fonts mee kan aangeven etc. De gewone bbcode staat wel aan op het board, ik zal even zien of ik het apart kan activeren voor de ondertekeningen.

 
@DT & BT, thanx, stom had ik zelf ook kunnen verzinnen...

In deze layout heb je rechtsboven een mooi leeg plekje om de banner te plaatsen, scheelt lege ruimte bovenaan en dan staat ook het Satfun-logo weer waar het hoort (bovenaan). T is maar een ideeetje... ;)

 
Yep, maar dan zou de banner verkleind moeten worden en ik heb het liever niet naast elkaar.

Het blijft dus boven elkaar, maar de blok lege ruimte stoorde mij ook al.

Eerst stond daar een witte balk, maar die vond ik helemaal niets, daarom is die weggehacked.

Wel toevallig, ik wilde net vanavond dat stukje ook gaan fatsoeneren. Alles komt gecentreerd te staan, de useropties komen dan onder het Satfun logo en dan ziet het er weer wat beter uit.

Als we daarna weer eens veel zin en veel tijd hebben gaan we ook het inlog en uitlogscherm veranderen.

@Luca: Je ondertekeningsprobleempje is opgelost.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan