Virus?? OHDEELOH.EXE

X

xgabox

wie kent OHDEELOH.EXE (23.0 KB)

ik kreeg dit toegestuurd in een lege mail zonder antwoord adres.

op het moment kan ik even niet de scanner er over halen ,wie kent dit????

xgabox

 
Weggooien die handel.

Als je niet weet wat het is, zo heeft iemand mij laatst vanuit polen ook een paar virussen gestuurd.

Er zijn momenteel diverse virussen in omloop dus alles wat niet van een bekende afzender voorzien is, gewoon wegknikkeren, doe ik ook.

 
Xgabox,

stuur het filetje eens door, ik scan 'm voor je. Er zijn nogalwat virussen (ook in sat-land) in omloop volgens een duits board.

Met een @hotmail adres kun je ze gewoon eerst laten scannen, alvorens ze uit te pakken. (als het om een bekend virus gaat tenminste)

MTB

 
Dat is een bekend virus. Mensen die dat sturen zijn zelf geinfecteerd. Het kopieert zichzelf nl. via je adresboek.

Meestal is het een bericht met onbekende afzender en een bijlage. Die bijlage NIET openen. Dat kan een willekeurige lettercombinatie.EXE zijn, of een woord wat je nieuwsgierig moet maken. Heb je een goede virusscanner dan krijg je vanzelf een opmerking als zoiets in je post belandt.

Kun je zien of achterhalen wie het gestuurd heeft, stuur die persoon dan ff een berichtje dat ie een virus heeft.

 
Dat kan goed kloppen, alleen vond ik het bij mij vreemd dat ik het van mensen kreeg die me nog nooit een emailtje gestuurd hadden onder dat adres en mijn naam blijkbaar toch in het adresboek stond.

Het ip heb ik gewist en het valt me nu ook in dat ik het gewist heb omdat het inderdaad zo'n virus is wat zich automatisch zonder medeweten van de geinfecteerde verspreid.

Als je dan gegevens van iemand zou openbaren zou je best eens een onschuldig iemand te pakken kunnen nemen en dat willen we niet.

 
dit is een bekende virus exe die al maanden rondwaart.

Er zit een worm virus in.

Ik heb er ondertussen al 10tallen ontvangen.

Ook voorkomend als screensaver ***.scr ,dat is dus ook

een executable.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan