Virusalert Duckforum

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
930
Punten
113
Leeftijd
75
Mensen opgelet het forum van Duck is besmet met het Snie klaas Virus.

ALs je inlogt dan komen er allemaal gekke dingen naar beneden dwarrelen .

Dit gedwarrel kun je omzeilen door 20 postings te openen EN te lezen

Ik kan nog slechts het bovenste deel van mijn beeldscherm bekijken de
rest is opgevuld met dat Snie Klaas Spul en het wordt steeds erger.

Ik heb nog maar ??n posting in beeld, helpt het om die ene twintig keer te lezen?

Hellup!

Multiklaas

Via PM een tip gekregen dat ik mijn schoen moet zetten.

Ga ik doen.

Multischoen

Vreemd, ik heb net via pm te horen gekregen dat het de bedoeling is dat gebruikers iets in de schoenen van de teamleden moeten leggen. Iets wat ze goed gebruiken kunnen uiteraard.
Daarmee zou het virus opgeschoond worden zo vernam ik van derden.:)

Black Tiger;196083 zei:
Vreemd, ik heb net via pm te horen gekregen dat het de bedoeling is dat gebruikers iets in de schoenen van de teamleden moeten leggen. Iets wat ze goed gebruiken kunnen uiteraard.
Aanvulling: geen fietsen, want we hebben een notoire fietsendief in ons midden :biggrin::biggrin::biggrin:

Het word nu nog erger het hele spultje stapeld zich op onder op de taakbalk.

Net als het spel tetris alleen kan ik ze niet rangschikken of stapelen. zoals met tetris.

Ook is er geen einde spel of time out. volgens mij zit er een bug in. dat ik ze niet kan sturen met muis of toetsenboard.:biggrin:

Hopelijk komt er snel een fix en liefst eerder dan voor Pre###re.:presskey:

Ook zijn er meer fietsen rovers dan goedheiligen en knechten.die kwamen toch uit :country_spain: of :country_turkey:

:loool:

Grtz/sunterkloas.

Hier niet, bij mij schuift de schuifbalk automatisch heen en weer telkesn als sint, piet en freggel etc er achter vallen. Net een ruitewisser en poetst de boel meteen weer schoon.

:biggrin:

@Henk?> ik zie het aan je avatar als ik het goed heb. maar kan geen text lezen.

Allemoal fieten dieven zitten er voor.

Heb mijn scherm al omgedraaid. maar dwarrelen niet terug. ook op zijn zijkant werkt het niet.

Bin der mooi kloar mit.:biggrin:

Van mij mag het 6 Dec wezen met een ruim vol fietsen en fietsen dieven retoer naar spanje. hopelijk zijn we er dan een jaar vanaf.:thumbs_up:

Grtz/..

stephopper;196099 zei:
Van mij mag het 6 Dec wezen met een ruim vol fietsen en fietsen dieven retoer naar spanje. hopelijk zijn we er dan een jaar vanaf.:thumbs_up:

Grtz/..

Tja dan is er toch slecht nieuws voor jou @Stephopper, want na Sinterklaas komt de Kerstman, en daarna oud en nieuw, dan komt carnaval, de paashaas, en dan nog 1 april...

Dus voorlopig is men hier niet van dit euvel verlost. :biggrin:

Chrome.....

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Virus ik zie niks ik denk dat ik een goede scanner heb...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan