Viskraam ontploft op de weekmarkt in Zundert.

Gevalletje 'zure bom' die op scherp stond?
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
ze moesten van het gas af..

nee geintje ben blij dat er geen gewonden zijn heb zelf een paar kramen helpen opbouwen en die kleine hokkies moet je goed uitkijken met je leidingen.
daarbij zal tegenwoordig veel kunststof leidingen gebruikt worden voor gassen en vloeistoffen en daar iets aanhangen of in schroeven is natuurlijk zo een dingetje.
 
Ik zag het ook ergens op het nieuws, wilde gelijk al freggel1 vragen of hij niet tevreden was met de vis. :biggrin:
Volgens mij was het bij Hart van Nederland. Er vloog nog een glasfles uit die ook in brand stond, zoals te zien was op de beelden.
Veel geluk gehad dat er iemand gewond is geraakt.
 
We hebben vandaag bij een andere kraam en lekkere bak kibbeling gehaald.

Maar ik besef wel dat er mensen die erg veel geluk gehad hebben, want op het moment van de brand stonden er veel klanten te wachten.

De brand is schijnbaar ontstaan in de afzuigkap, ik wil niet gaan wijzen, maar dat is een kwestie van schoonmaken, daar hoopt zich een hoop vet op...
 

Allememaggies​

 
De brand is schijnbaar ontstaan in de afzuigkap, ik wil niet gaan wijzen, maar dat is een kwestie van schoonmaken, daar hoopt zich een hoop vet op...
je wilt niet weten wat er soms in elkaar wordt geprutst met bekabeling.
heb er helaas geen foto meer van .. praktijk voorbeeldje
kracht inbouw aansluiting als voeding zo door de achterwand van de kraam.
dan nog wel onder een toonbank
maar die dek je toch af door de aansluiting met een paar draadeinden vast te maken en als je die dan lang genoeg laat kan er toch een kartonnetje op?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan