VLC met DM800

Het is precies,zoals Freggel het heeft uitgedokterd,en Cluyveduycker bevestigde.

(Alleen heb ik VLC niet op de dreambox geladen.)

Hier funktioneert Webcontrol/Vlc nu ook naar behoren.

Zoals je opmerkt,Freggel,zijn er enkele zenders,die moeilijk doen.

Maar voor mij is het belangrijkste,dat de sport zenders doorkomen.

Nu heb ik de keus uit twee mogelijkheden,en weten we,dat het systeem werkt.

Mijn probleem lag aan mijn komputer.

Dat wist ik al snel,omdat Webcontrol/Vlc op de pc van mijn zoon wel normaal werkte.

Mijn zoon heeft toen enige tijd met mijn pc gespeeld,met positief gevolg.

Wat hij precies heeft aangepast,weet ik niet.Dat gaat zo snel,kan ik met mijn oude hersenen niet volgen...

Hij denkt,dat ik iets verkeerd gedownload heb,of juist updates heb tegengehouden...dat laatste is meest waarschijnlijk,omdat ik niets toelaat op mijn pc,wat ik niet helemaal begrijp....(en dat is echt veel...!)

Wel heeft hij de laatste VLC geladen,terwijl vroeger alleen de 0.8.6d versie werkte.

Toevallig had ik enige tijd terug ook moeilijkheden met Dreamstream.

Toen vond mijn zoon uit,dat ik twee dezelfde codecs op mijn pc had.

Nadat er eentje verwijderd was,deed Dreamstream het weer....

Freggel Quote:"George zit nu geheid een avondje boven"

Ik ben maar een arme drommel,en bezit slechts een verdieping...!

Black Tiger Quote:"en uw vrouw beter africhten"

Dan kan ik je hulp wel gebruiken...

Want zoals jij je moderator afgericht hebt,om dit voor me uit te zoeken...Klasse! :tong:

Overigens is mijn vrouw de mening toegedaan,dat zij hier thuis de enige is,die africht....

Als goede "Tiger" zal jij de zweep wel veelvuldig gevoeld hebben??? :biggrin:

Grote dank voor de gegeven hulp,vr.gr.George

 
Laatst bewerkt door een moderator:
1) Installeer VLC op de DM800.
Je bedoeld de VLC plugin, want da's iets anders.

Kun je aangeven waarom deze stap nodig is? Want ik zie die niet terug in de uitleg van freggel1. En volgens mij heb je die plugin alleen nodig als je vanaf je Dreambox films wilt gaan streamen die op je pc staan. Of vergis ik me hier?

Overigens is mijn vrouw de mening toegedaan,dat zij hier thuis de enige is, die africht....
Dat is omdat ze niet anders gewend is. Laat het maar eens naar de Dog Whisperer kijken, dan merkt ze wel dat honden die ook gewend zijn de baas te zijn zich daar toch in vergissen.

Ik heb nog wel ergens een goede ketting liggen en je kunt een cursus bij me volgen.

De zweep? Ja kan... die heb ik wel eens gevoeld, lekkere SM he.:biggrin::biggrin:

Fijn te horen in elk geval dat het gelukt is, maar mochten er nog vragen rijzen of andere dingen om uit te pluizen, horen we het graag.

En onze moderators... ach daar hoef ik niets aan te doen, die zijn allemaal al gewoon zo goed van zichzelf.;)

 
Quote Black Tiger: "andere dingen om uit te pluizen"

Jawel...Zou je dat van die ketting wat beter uit kunnen leggen...???

Of moet ik daar een nieuwe topic voor starten?

En zou daar een kinderslot op moeten??? :biggrin::biggrin::biggrin:

Gr.George

 
BT ik was overtuigd dat VLC op de Dream ook nodig was. Ik heb hem nu gede-installeerd en stream naar de PC doet het nog steeds. Ergo Fregge en jij hadden gelijk.

Sorry voor het misverstand.

 
@Cluyveduycker: Is niet erg, had ook gekund dat hij wel nodig was. Ik wist het niet meer zeker omdat het al weer een tijdje geleden is dat ik hem gebruikt heb. Dus leek het me verstandig effe na te gaan, mede voor meelezers.

@George: Nee geen ander topic, dat moeten we dan maar eens persoonlijk bespreken, als we dat van die ketting hier publiek gaan zetten dan lezen de vrouwen dat mee en kunnen ze tegen-methodes bedenken, da's geen goede zaak.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan