Vlug met de mond en vingers!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Hadden we gisteren "vingervlug met kaarten", nu hebben we "

de wandelende beatbox, een echte kunstenaar!!! :jow:

.

dan dat de jury verwacht had.

Wat denken jullie als je het begin van

Goochelen met

meer heb je niet nodig.

BeardyMan performing at the Montreal Comedy Festival 2011

Erg leuk.

Recorded live at Beachbreak Live 2010, ook zeer goed, wat een publiek zeg!

Ukaine Julia Chupira X-Factor Audtion singing whithney Houston - I will allways Love You ..., wat een stem zeg, ze doet niet onder!

Rolling in the Deep - Adele Acoustic Cover (Jorge and Alexa Narvaez), die Alexa is echt een snoes!

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 22:47 uur ----------

Sorry, Dubbelpost, ik was te laat voor mijn laatste reactie: The Axis of Awesome sing a medley of songs to the same chords in aid of Red Nose Day 2011. Wat een kunst om al die liedjes zo in elkaar te laten overvloeien.

Freggel, bedankt! ik heb echt genoten!

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja we worden verwend he. Als je al die parels ziet die gewoon tussen ons mensen in leven, prachtig. Mooie uithalen, Whitney Houston doe je niet zomaar effe na. Schitterend!

Die Beardyman had ik al een paar dingen van gezien, die is echt geweldig ook. Maar op een mooie manier. Hij is niet alleen zijn eigen beatbox, maar doordat hij delen van wat hij doet opneemt en weer laat afspelen kan hij een compleet concert in elkaar zetten en dat is wel erg knap!:jow:

Vader en dochter.... ja een snoes wel, maar ik was persoonlijk niet zo gecharmeerd van de zangkwaliteit. Misschien raken we verwend maar op die leeftijd heb ik er al stukken beter horen zingen.;)

Maar wel schattig uiteraard!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan