Vmail

Satrat

Jr. Member
Lid sinds
20 aug 2002
Berichten
149
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
77
Is er iemand die verstand heeft van Vmail wat staat in office outlook 2003. Voordat ik het hele verhaal ga afsteken doe ik het maar ff op deze manier. Bedankt alvast...

De Satrat...
 
Zou je het ons graag willen uitleggen, maar ben je bang dat we het al weten? In dat geval kan je even contact opnemen met BT, voor het schrijven van een stukje voor de cursus. Altijd welkom.

Ik heb zelf echter niet zoveel gebruikers binnen mijn domain, dat ik er een v-mail server voor op wil zetten. (Bovendien vind ik M$ bij uitstek het verkeerde systeem om een mail systeem op te draaien.)

En wat betreft Kijkuit (of de US versie: Outlook) is er een Express Setup in Word format beschikbaar. Misschien handig te gebruiken als je iets moois wilt produceren over dit onderwerp.

Het Kerstkonijn...
 
Ik heb v/d week Ms office 2003 geinstaleerd met het daarbij behorende progje "Vmail". Als ik nu een Vmailtje wil versturen (het wordt allemaal prima opgenomen) komt dit Vmailtje bij de ontvanger in "stukjes"aan, dwz het monitortje in de vorm van 5 Gif. plaatjes (in stukjes dus) en de beeldtjes moeten in media player worden afgespeeld. Kijk ik nu in "verzonden items" staat het er wel goed en werkt perfect. Het lijkt er dus op dat het niet goed verzonden wordt. In het help menu kan je kiezen of de ontvanger gelijk het monitortje ziet of dat de boodschap in een roze enveloppe zit. Beides gaat niet althans als ik het aan me zelf stuur. Als iemand me kan helpen kan ik graag ff een Vemail-tje sturen zodat men het zelf kan zien wat he probleem is. Bedankt alvast....

groetenv/d Satrat....
 
Sorry, kan ik niet mee helpen, ik heb geen Outlook maar Outlook Express en heb totaal geen idee wat V-mail voor iets is.
Helaas geen adsl momenteel maar dialup dus heb ik ook geen zin om het te gaan opzoeken om hulp te kunnen bieden.

Misschien dat iemand anders van dienst kan zijn of ander zul je een week of 2 a 3 moeten wachten tot mijn nieuwe adsl aansluiting gerealiseerd is, maar ik ga er toch wel van uit dat andere gebruikers hier je sneller geholpen hebben dan.:)
 
Hoi BT...Vemail is een add-in prog. in het Ms outlook 2003 en het is van microsoft. Je kunt dan een boodschapje (5, 10, 15 sec.) opnemen via je webcam en (harstikke leuk verpakt) versturen. De ontvanger ziet dan een leuk monitortje met daarin de boodschap. Alles werkt prima..t,wordt goed opgenomen en in verzonden items staat het er ook goed. Alleen de ontvanger krijgt het monitortje niet in z,n geheel te zien maar in stukjes van 5 gif plaatjes van elk 2kb. en de beeldjes moeten in media player afgespeeld worden. Ik stuur je graag ff-kens een voorbeeldtje zodat jij kunt zien misschien waar het probleem ligt.
 
Nee helaas, ik krijg gewoon het hele monitortje te zien. En nogmaals ik wil je heel graag helpen, maar niet zolang ik op dialup zit te rommelen.

Zo op het eerste gezicht heb ik geen idee wat er mis zou kunnen zijn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan