Vob Files

fladder

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
45
Ik heb hier een paar dvd's op mijn schijf staan in losse Vob, Bub en Ifo files maar nu kan ik ze met dvdshrink en clonedvd niet inlezen, hoe krijg ik ze nu op schijf als ik ze in mappen verdeel (audio_ts video_ts) en ze dan op schijf brand kan ik ze op de pc wel afspelen maar in de dvdspeler komt hij in een loop te zitten in de root
wie heeft een wijze raad voor mij

Alvast bedankt

Je kunt met WinDVD of PowerDVD testen of ze werken door de .ifo file aan te klikken, dan moet de film gaan spelen.

Als je ze wil gaan branden moet je er aan denken dat je de directory's in hoofdletters maakt, dus:
AUDIO_TS
VIDEO_TS

Anders werkt het niet. Als dat gedaan is kun je ze gewoon branden met Nero, Alcohol120%, Stomp Recordnow Max of soortgelijken.
Met Nero is het dacht ik nog het gemakkelijkst omdat die zelf al die directory's aanmaakt.

Als ik een DVD met nero brand dan gooi ik alles in de VIDEO_TS map bij nero en brand hem dan en gaat altijd goed .

Maar Jack als je nu losse ondertitels heb in SRT of SSA bestanden moet je deze dan ook in de VIDEO_TS map dumpen. Ik zit namelijk met een soortgelijk probleem zie mijn posting op dit board.
groetjes kaptein Rob

Dit is juist het probleem wat ik heb ik heb alles bestanden in de map VIDEO_TS gezet en de map AUDIO_TS leeg gelaten maar dan werkt hij dus wel met powerDVD maar nier op mijn DVD-Speler en dat snap ik dus niet het zou dus goed moeten zijn

En wat voor dvd heb je gebruikt? Een -R of +R?
Een aantal dvdspelers kunnen maar 1 van beiden.

Verder moet ook hier de schijf geclosed worden. Nero doet dit automatisch, maar als je bijv. met Recordnow Max gaat branden moet je dat telkens ff apart aangeven.

Ik gebruik alleen maar +R Printables en ik heb hem met Nero gebrand en hij is ook gesloten.
maar voor de rest speelt spelen allebij mij dvd-spelers allebij de formaten af maar bij bijde doet hij hetzelfde dus er is toch iets mis gegaan met branden denk ik maarja wat

Goede vraag, dan weet ik het ook niet.

Sorry ook dat ik je niet verder kan helpen, wegens familieomstandigheden zal ik waarschijnlijk een paar dagen offline zijn.

geeft niet we kunnen niet alles weten he :)

Sterkte ermee!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan