Voetbal op Kiosque

W

Wimpie

Ok, gaan we hier de boom verder laten groeien?;-)

Wie heeft nog ideeen om de sportuitzendingen op Kiosque open te krijgen met een aston (1.05) (en hummie 5400)???

Ik heb vanalles geprobeerd, providers er op en er af, bitmaps veranderen,...

het probleem blijft: seconde beeld, seconde geen beeld, en een rooit balk 'audio is scrambled' of iets in dien aard...

Kan toch moeilijk geloven dat ze dit express doen om de CI eigenaars het leven zuur te maken???

Grtz,

Wimpie

 
heb ik het ook eens over gehad ik snap er ook niks meer van bij mij is het dus ook het zelfde en met org Anal+ bak jeen probleem maar met Humax beeld aan en uit raar he .

 
probeer eens provider 00 12 op de kaart erbij te zetten. heb het zelf nog niet getest . kijk nooit sport ( of tv)

gr dj

 
Heb dit al geprobeerd. met of zonder protv, of 04, het helpt niet. Erger nog, met 12 erop en 04 er af zelfs GEEN beeld. (provider wordt zelfs niet geselecteerd)

Grtz,

Wimpie

PS Ik kijk ook nooit voetbal;-)

 
Hi,

Ga voor de grap eens naar Fashion TV op Astra (12266 H, tp 93, APID 116 VPID 169 SID 17009). Dit kanaal geeft exact hetzelfde effect...alleen gaat het hier om een FTA channel !

Tussen kerst en oud/nieuw was exact hetzelfde probleem ook aanwezig via de Belgacom test card maar sinds dat ze het kerstkransje veranderd hebben in een foto van de uplink van Liederke krijg je nog wel de melding 'the audio is not available or scrambled' maar het geknipper is over.

Misschien toch een Humax-related probleem ?

 
ja klopt Wimpie zelfs met provider 12 erop geflikker beeld aan een weer weg .

maar ondekte iets met aston 1.03 wel goed beeld dus het is die 1.04 daar zit het in dus . :biggrin: :biggrin:

 
Met mijn 1.03 flipte mijn Hummie helemaal als het voetbal was op de Kiosquen... Mocht hem dan gewoon rebooten!

Grtz,

Wimpie

Zal wel een Humax probleem zijn...

 
Geen last op een Echostar ad3000-ip/via met een aston 1.03.

Ook nog nooit van dat soort klachten gehad trouwens.

 
Hier met de humax ook het probleem met voetbal, trouwens niet bij alle wedstrijden.

Werk hier met de aston 1.05 mischien licht het wel aan welke software versie je in de humax hebt, heb eens ergens iets gelezen dat iemand ook last had met wel / geen beeld en met een oudere software versie niet.

Ik heb het hier nog niet getest.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan