voor de hoogste bieder!!!

Nou heb ik jaren lekker gereden op die fiets, en echt ze kan nog jaren mee..

Maar ?100,-???

Nee dan laat ik ze maar in de schuur staan... :biggrin:

Ik wil niet stoken natuurlijk maar inderdaad eerst bedriegt tijger mevrouw tijger en nou willen ze jou fiets voor een prikkie weg doen kan me voorstellen freggel dat je dat niet wil ik bied 105 euro

Nummer10;171438 zei:
Verkocht voor ? 100,- met garantie van een week tot aan de deur.

BT suc6 ermee.

Verkocht is verkocht en de fiets is al onderweg naar BT

;)
Nr.10

@Nummer10, ik kan me niet herinneren dat ik jou als veilingmeester aangesteld had?

Ik heb nog geen verkocht geroepen...

@pikkie, ik gun hem toch aan BT. ;)

Maar jij mag het eerste bod uitbrengen op mijn paard...:sex:

Opschieten, Pikkie!!!

Anders kan ik er niet overheen.

@freggel1, kan je wat meer vertellen over het paard (de maten, leeftijd enz.)

;)
Nr.10

Is de foto niet duidelijk genoeg Nr.10?

Het is een volbloed van amper 24!!! :sex:

Ik doe dit keer niet mee en breng geen bod uit ik heb al ruzie genoeg,
maar wat een volbloed.

Mooi thanks, dan wacht ik geduldig even af! :biggrin:

1e bod van pikkie 110 euri en dan gauw ja zeggen lol paard en verzorgster ok..???

BT met bogo garantie (bocht om garantie om)
gr frans

mrs-dos;171526 zei:
Mooi paard trouwens, lijkt me een echte landwind IIB. :biggrin:

Gaaf beest he waneer hoor ik nou of paard en verzorgster geleverd wordt,graag nog voor de kerst,ik neem aan dat ik ze gekocht hebt heb geen tegenbod gezien, freggel?????lol,of gun je zeker weer je vriendje hehehehe lol....

Je was gewoon te laat Pikkie, er heeft al een "verkocht" geklonken, dan kun je wel meer bieden maar krijg je het niet meer.:biggrin:

Overigens is de levering, oftewel fiets en paard, hier nog steeds niet gearriveerd dus betaal ik ook nog niks.;)

Nummer10;171466 zei:
Volgens afspraak

Trakercontrole

;)
Nr.10

Gewoon aan klikken en dan weet je precies wanneer het geleverd wordt.

;)
Nr.10

Ja dat had ik gedaan, maar dat duurt nog een paar minuten en ik ben een ongeduldig mens bij zoiets.:biggrin:

Black Tiger;171574 zei:
Je was gewoon te laat Pikkie, er heeft al een "verkocht" geklonken, dan kun je wel meer bieden maar krijg je het niet meer.:biggrin:

Overigens is de levering, oftewel fiets en paard, hier nog steeds niet gearriveerd dus betaal ik ook nog niks.;)

Als pikkie zijnde ben ik nu echt op mijn pik(je) getrapt denk ik een mooi paard te hebben met de kerst en verzorgster wie krijgt het juist ja BT

Pech pikkie volgende keer iets sneller zijn je mag nu gerust de centen van je eerste communie opmaken
gr frans

@Frweber: Goed gezegd... op tijd erbij zijn he, dat scheelt.:biggrin:

@Pikkie: Er zijn nog een paar dagen over voordat het Kerst is en freggel1 kennende zal ie toch nog wel een mooi paard voor je weten uit te halen voor die tijd.:)

Black Tiger;171574 zei:

De fiets zou er intussen toch moeten zijn nu lijkt mij, deze is 3 dagen geleden al verzonden...

Ik zelf doe het intussen een beetje rustig aan, maar heb voor Pikkie, nog een paardje gevonden, hopelijk komt hij hier de donkere dagen mee door? :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan