voor de hoogste bieder!!!

Laat maar heb de centen wel aan een ander iets uit gegeven hoeft al niet meer lol

Ja eeeeeh da denk, en ikke maar zoeken!!! :biggrin:

Je zult ze nemen, :sex:

Welja ruimt hij eerst zijn fiets op, nu zo'n beetje heel zijn paardenstal, wordt steeds minder leuk voor mij om in dat dorp boodschappen te gaan doen.

Boets.

Tja Boets....

Ik kan al dat ouwe afgereejuh spul wel bewaren, maar eens moet je de zolder opruimen... :biggrin: :stupid:

Denk dat als Boets gaat verhuizen we hier nog een hele lange topic gaan krijgen.

;)
Nr.10

@Nummer10...

Dat zeer zeker, want als al die bosnimfen dan mee moeten?

Sterker, hij is zoekende. :biggrin:

Wel puur natuur zo zonder lippenstift.

Multispeed

die freggel1 stuurt al zijn vrouwen weg zit hiet soms eem kalenderluchtje aan?????

Ah geweldig, ziet er goed uit Nummer10! :biggrin:

Hoe is het nu met die fiets die moet toch allang in Maastricht aangekomen zijn, en BT zal toch met de kerst wel een proefritje gemaakt hebben.

En op de foto ziet het er fantastisch uit maar BT rijd het ook lekker.

Dat zal het probleem zijn, volgens mij heeft de Kerstman m'n a.s. fiets onderweg gestolen.:grrr:

Is dat ding nu nog niet aangekomen?

Tumme, dan verkoop ik ook eens iets op internet, voortaan breng ik het zelf wel... :biggrin:

Ja doe dat, bel even van te voren, dan stuur ik de vrouw winkelen ofzo want die zal met zo'n nieuwe fiets niet zo blij zijn... nja, met de fiets misschien wel, maar niet met wat erbij hoort.:biggrin:

Black Tiger;172024 zei:
Ja doe dat, bel even van te voren, dan stuur ik de vrouw winkelen ofzo want die zal met zo'n nieuwe fiets niet zo blij zijn... nja, met de fiets misschien wel, maar niet met wat erbij hoort.:biggrin:

Ik ga wraak nemen en tijgervrouwtje inlichten lol

Ff tussen jou en mij, volgens mij rijdt ze op een rode scooter, dus als je ziet dat BT haar wegstuurd... ;)

Nou dan doe je best maar Pikkie, want ik zie tot mijn geruststelling dat freggel1 je over de verkeerde kleur scooter geinformeerd heeft dus ik ben niet bang.:biggrin:

pikkie;171585 zei:
Als pikkie zijnde ben ik nu echt op mijn pik(je) getrapt denk ik een mooi paard te hebben met de kerst en verzorgster wie krijgt het juist ja BT

Nou pikkie ben maar gerust,ik heb voor jou een ander mooi paardje gevonden, ik moet het nog een beetje oppoetsen en even een rondje op rijden om te kijken of de hoeven nog goed zijn, en dan komt het jou kant op. ;)

Black Tiger;172071 zei:
Nou dan doe je best maar Pikkie, want ik zie tot mijn geruststelling dat freggel1 je over de verkeerde kleur scooter geinformeerd heeft dus ik ben niet bang.:biggrin:

Tja Black Tiger, ik weet hoe bij jou de beveiliging in elkaar steekt, zeker aan de achterkant van jou "Villa" tussen die camera's, schrikdraad en grote waakhond komt men niet tussendoor, dus dat rood is lekker misleidend!

Daar hebben wij lekker pm-knoppies voor... :biggrin::biggrin::biggrin:

Hihihihihi.... tja..., dan moet ik binnenkort nog maar wat nieuwe onbekende beveiliging ofzo aanbrengen, die freggel1 wordt me inmiddels ook te slim.:biggrin:

BT ruim dan ff die camera's op die ik bij het laatste bezoek heb weggehangen, als je ze kunt vinden... :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan