voor de hoogste bieder!!!

Freggel dat waren toch die speciale draadloze dingen die ik je geleverd heb?

Ja ik mag het hopen...

Maar het waren ook toch die, die jij beloofde dat ik die hier kon volgen, van die zwevende, want ik heb de gedachten dat er enkelen van de 23.596 die ik daar heb weggehangen ( jammer dat je er trouwens niet meer had ) dat ze hun werk niet meer doen, wellicht een vuurpijl in hun donder gehad?

Maar verder kan ik nu lekker via de stream naar de "achtertuin" kijken. ;)

jongens, ik weet het niet hoor, maar ik heb nog steeds in alle afbeeldingen nog steeds de fiets niet gezien waar het hier om begonnen is...........

Dan heb je toch niet goed gekeken hoor, de allereerste post op pagina 1 van deze thread en dan op de link "fiets te koop" klikken, daar zie ik er toch echt eentje afgebeeld.:)

Yep tijger heeft helemaal gelijk, maar hij is dan ook de gelukkige berijder... :stupid:

maar hier staat ze nog eens.... :biggrin:

Maar dan wel pas als de 8000 op de markt is. ;)

Dan klim ik zelf achterop die fiets en kom ik ze persoonlijk brengen! :biggrin:

freggel1;176309 zei:
Blijkbaar is die fiets nog steeds niet aangekomen???

Dus hierbij nog maar eens een foto van het achterlicht van de fiets...

kom op jongens, is toch minimaal ?250,- waard! :biggrin:

?250? dat is oplichterij!!.
Je mag er nog niet eens op rijden!!!!!
Er zit geen wit achter stukje op het spatbord,DAT IS VERPLICHT!!!!!!!!!
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Toch blijf ik het een prachtige fiets vinden, ook zonder wit stukje op het achterspatbord, en ja verkocht is verkocht.
De fiets had al lang in Limburg afgeleverd moeten zijn, ook het weer wordt beter dan kan BT met pasen een stukje er op fietsen.

aart1944;176330 zei:
Toch blijf ik het een prachtige fiets vinden, ook zonder wit stukje op het achterspatbord, en ja verkocht is verkocht.
De fiets had al lang in Limburg afgeleverd moeten zijn, ook het weer wordt beter dan kan BT met pasen een stukje er op fietsen.

Ben bang dat tie van al die opwinding er zo afflikkerd.:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Hahahaha... nou ik zorg wel dat ik een bevestigingshaak gebruik.:biggrin::biggrin::biggrin:

freggel1;172020 zei:
Is dat ding nu nog niet aangekomen?

Tumme, dan verkoop ik ook eens iets op internet, voortaan breng ik het zelf wel... :biggrin:

@BT

Je kunt het gewoon vergeten er wordt wel een fiets te koop gezet maar nooit afgeleverd.
Volgens mij houd @freggel1 hem gewoon zelf en rijd hem helemaal af, en als het een oud barrel is en begint te rammelen kun je hem overnemen.

Stttttt...... :biggrin:

Jaaaa dat wist ik al lang Aart, want die fiets zou al maaanden geleden bezorgt zijn, en als ie niet zou zijn aangekomen persoonlijk gebracht.
Maar hier is nooit iets gekomen dus ik wist ook wel dat ik aan het lijntje gehouden werd, daarom heb ik ook duidelijk aangegeven alleen boter bij de vis te doen, dus betaling bij levering.:biggrin:

Ik krijg hem nog wel bij de Boets BBQ.:cool:

Freggel1 kan beter zijn naam veranderen in lnb he tja tijger het is een wereld fietsje lol.......lnb (list en bedrog) hahahahahaha

@Bt Zo als dit geen bewijs is weet ik het ook niet meer maandenlang hebben ze beide de boel in de maling lopen nemen, overige forum leden sluit je bij ons aan zodat we in 2008 verschoond blijven van deze praktijken....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan