Voor de snelle lezers !!

LoL.

Ik was net op tijd en heb nog wat kunnen meegenieten.:)

 
Deze Alkmaarder heeft het brandje gemist.

Ben voor die tijd al eens op zoek geweest naar die chaparral converter maar heb mij laten vertellen dat de heren van chaparral over de kop zijn en het erg moeilijk wordt om er nog een te bemachtigen.

Zijn er alternatieven ?

Gr. Paul (Sjeffie).

 
Ja hoor, er zijn alternatieven !!

Ik ben enige tijd geleden in heerhugowaard op bezoek geweest bij PA3GIE. Een echte hobbyist die als bijverdienste wat spulletjes produceert voor de GHz banden (zendertjes, ontvangers enz). Ook al is het reclame... het gaat hier om specifieke info dus ik neem aan dat het geen probleem is ...

PA3GIE maakt op bestelling een 13/23 cm converter voor plm 169 gulden (helaas niet waterdicht zoals de chapparal). Gezien mijn ervaring met GIE is het vast een prima doosje !

email van PA3GIE is gietvinc@euronet.nl Een adres en telefoonnummer kun je van me per email krijgen als je dat wilt !

Let er even op dat je sat-ontvanger beeld kan inverteren (dat is in ieder geval nodig bij de chaparral .. GIE kan je vast verder helpen als je zijn kastje gebruikt) .

KingCom (nog zo'n hobbyist) kingcom@multiweb.nl verkoopt de 13 cm downconverter ook. Tevens ook als bouwpakket !

En zeker niet vergeten PE1CMO (die verkoopt TV zenders om van te smullen) PE1CMO@WXS.NL in Hoorn (NH) http://home01.wxs.nl/~pe1cmo/

Nog meer adressen met ATV (amateur televisie) hobby spul :

Elektron (Winkel) Laat 40 Alkmaar 0725113180

En voor de belgen (ik weet niet of ze daar ook een heli hebben ... tijdens de Euro2000 hing de Nederlandse heli boven de stadions) : RSE atv components in Tessenderlo 0032(0)13676480

Overigens kwamen al deze adressen uit de REPEATER. Een aardig tijdschrift voor microgolf TV hobbyisten.

Kortom .... succes !

 
De beelden van de politieheli met audio van scanners e.d. waren gisterenavond ook te zien via de zender van P16ALK op de 16 graden Oost.

Videootje heeft dus gisterenavond overuren gemaakt :):)

Satwatcher

 
Beste Dr.Stoned,

Kun je mij vertellen hoe ik de bewegende beelden van je site

correct kan downloaden ???

Mijn Windows-Media-Player geeft tijdens downloaden telkens

de melding "the file format is invalid".......

Groetjes,

SatZapper

 
Het voornoemde artikel gaat zo te zien over de 1,2 Ghz band en niet de 2,4 Ghz band. Hoewel er later wel een opmerking wordt gemaakt over de Cband converter gaat het volgens mij hier om een versterkertje voor 1,2 Ghz.

Wat betreft de files ... ik weet niet welke je wilt bekijken. Zou je het URL kunnen geven. Vaak werken video-bestanden niet omdat de juiste codeer-taal (de codec) niet aanwezig is. Een update van je windows player, een nieuwe service pack o.i.d helpt misschien ook.

Een aardige pagina vond ik altijd http://www.vcdhelper.com Hier staan veel tips en gratis software voor multimedia toepassingen !

 
Nee toch ??

Vertel eens wat meer. Die bagger van yorin (urine op zijn engels uitgesproken) daar zapt mijn TV overheen ... dus heb ik het weer eens gemist.. Hoezo wat waar ?? Kun je aangeven hoe de website wordt toegelicht, welk URL, welke pagina , welke opmerkingen , hoeveel seconden aandacht enz enz.

Ik haat die hufters die de boel commerciel uitbuiten en niet eens de moeite nemen mij even te mailen. Planet heeft ook al eens zo'n kunstje geflikt (de "Volendam files" ). Ik wordt daar heel ongelukkig van !

Grauw grrr grom !!

 
@drlivingstone

er werd gezegt bij 112 :

de beelden worden op een amateur band uitgezonden

en een handige web master heeft de beelden live op

het internet gezet......

gr.ronald

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan