Voor m'n maat BT

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
BT voor jou kerel Tera eentje met korte nagels, toefje haar niet al te grote tieten en kijkt nog een beetje onzeker, maar heb haar gezged "Als je BT eenmaal hebt ontmoet wil je niet anders maar en vrolijk je helemaal op" Toen kwam er al een lachje vanaf.
Veel plezier er mee maat je hebt het verdient.. :biggrin:

Kijk? Een 10! Een van de zeldzame echte tienen die je hier tegen komt.
En dat nog wel door mijn teammaat aangeboden, ik voel me helemaal warm worden en gevleid.
Ze kijkt inderdaad wat onzeker en katachtig, maar dat laatste past dan weer goed bij mij.:biggrin:

Daar kunnen anderen nog een voorbeeld aan nemen, DAT is nog eens een toonbeeld van sociaalvoelendheid dat Big-Henk dit voor me over heeft!
Heel hartelijk dank!! Ik zal er goed en dankbaar voor zorgen! :sex:

Huh??? Neptieten een 10???

:biggrin::biggrin::biggrin:

Een 10+ en BT ze is je gegund laat die fietsedief maar lullen...

Neptieten freggel1? Het is duidelijk dat je er geen verstand van hebt.:biggrin:

Black Tiger;200607 zei:
Neptieten freggel1? Het is duidelijk dat je er geen verstand van hebt.:biggrin:

Het is zeker duidelijk dat freggel1 alleen maar verstand heeft van dingen die opgepompt kunnen worden en waar een ventiel aan zit en daardoor niet het verschil ziet tussen nep tieten en normale maar nog strakke tieten. :biggrin:

Precies, daar zijn kenners-ogen voor nodig en wij hebben die Big-Henk.;)

Tel ik niet meer mee dan?????

pikkie;200625 zei:
Tel ik niet meer mee dan?????

Tuurlijk tel jij ook mee en ik heb zelfs voor jou ook een leuke meid opgescharreld pikkie maat.
Kijk hier heb je Suzane
Wees er zuinig mee ze is nog breekbaar. :biggrin:

Natuuuuurlijk tel je wel mee Pik. Maar je was even afwezig in het onderonsje over wel of niet neptieten, je deed daar geen uitspraak over.
Uiteraard gaan we er zonder meer van uit dat jij die kwaliteiten om dat te kunnen onderscheiden ook hebt.
Je moet die zin "uiteraard hebben wij die Big-Henk" ook intepreteren als "uiteraard hebben wij die als team ook Big-Henk". En gezien jij bij ons team hoort.... :biggrin:

Fijn paard trouwens die Suzane, heeft wel een beetje de Volendamse palinglook, daar hou ik wel van, dus ze is je gegund Pikkie!:sex:

Ze is me een dikke 10 waard ik blijf dat dolfijntje insmeren BH vriend bedankt...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan