Voorjaarsschoonmaak zwembad bij Boets! 16+++

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Het was een flinke klus, na de koude winter was het bad weer aan de beurt om eens grondig gepoetst en nagekeken te worden, mijn maatje B is er intussen mee klaar, en de eerste Bosnimf heeft er alweer haar eerste baantjes in gezwommen. :sex:

Jaja maatje,

Je ziet het wel h?, zwembad is weer mooi schoon.:biggrin::biggrin::biggrin:

B.

@Marie, dat is inderdaad een mogelijkheid, maar die oproep is meer voor het echt aanstootgevend, de tijd dat die oproep gedaan werd was er nogal veel te doen over de websites zoals ogrish.com ( de beheadings en dergelijke ).

Maar het blijft altijd moeilijk om een grens te trekken, ik wil dat topic gerust verwijderen, maar daar beslis ik niet alleen over. ;)

Dat schone water krijgt zo wel een zilte toevoeging of is het een zeewater basin?

Hallo Freggel,
Dank voor je reaktie.
Verders geen punt...hoeft niet verwijderd te worden...

Het is enigszins rustig op de boards,dus ik dacht een bommetje te leggen,zodat er de nodige heftige reakties zouden komen...
Maar buiten een enkele liefhebber,schijnen er alleen maar stille genieters te zijn...

En die enkele liefhebber is alleen bezorgd om de smaak van het zeewater...???
Ik heb er nooit zo nadrukkelijk van geproefd,-zeewater!!-.maar als ik volgende keer aan de kust ben,moet ik dat toch eens waarnemen...

Je vraagt je af,waar de grens ligt.
Die is vanzelf erg persoonlijk.Ik ben van de oudere generatie,en katholiek opgevoed.
Mijn opvatting-als iemand daar op zit te wachten???-:
Natuurlijk behaard kan ik akseptabel vinden,maar die indianen kapsels,en geschoren dakgoten,vind ik een beetje te nadrukkelijk om aandacht vragen...

Wat dit betreft,heb ik een dubbele moraal:Wat ik absoluut niet akseptabel vind,kan ik best de nodige tijd mee zoek brengen..

(Voetbal van het Nederlandse elftal bijvoorbeeld,o.a....)
Vr.gr.George

the matrix;223047 zei:
Dat schone water krijgt zo wel een zilte toevoeging of is het een zeewater basin?

Zout water kan ook in een normaal zwembad voorkomen. Dit heeft te maken met het niet goed afstellen van de chloorinstallatie. Sommige zwembaden maken zelf chloor en doen dit uit zout. Als deze hier iets fout staat afgesteld dan smaakt het water dus naar zout en dat betekend dat er slecht chloor is gemaakt.

Maar ik zie weer een badjufvrouw uit mijn zwembad. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan