Voorlopig geen updates ToH - HoT ?

J

jopie

Citaat van Planet Hemp die nogal pissig is door een mislukte versie van "Daplayer" op een aantal upload servers:

@daPlayer, bist Du der Idiot der Fakes auf den Uploadservern verteilt? Hast Du nix besseres zu tun?

HoT: "Jetzt gibt es erst mal wieder ein paar Monate Strafpause. Bedanken k?nnen sie sich bei daPlayer f?r seine Arbeit und den Leuten die nicht abwarten k?nnen"

Wat heeft die gast een verbeelding, strafpauze pfffff....

Dus iemand anders mag niet aan zijn emu sleutelen om er nog misschien meer plezier van te hebben.

Wat een onzin, lang leve de dreambox!

GR Fred

Wat een figuur is dat toch, heeft ie vroeger ook wel es gedaan. :(

Maar goed, hij schrijft die software toch mooi wel.

Idd, zijn produkten zijn goed....

Maar als het steeds op deze manier moet, gaat de glans er gauw af...

GR Fred.

Wel kinderachtig.
Hopelijk zijn er serieuze mensen die zijn werk wel voort
kunnen zetten.

Hallo

Waarom er niet aan sleutelen een verandering kan
toch ook een verbetering zijn.
En dus in ons en zijn voordeel en dan hebben we er
allemaal wat aan.
Strafpause hihi
das ook wat rode kaart

hummaxboy

Hoi,
het is gewoon niet slim om in de patches van PH te gaan zitten sleutelen. De beste man stopt nl. wat checksummetjes in zijn werk.
Iedereen die zo dom is om een gepatchte patch zonder checksum-filetje op z'n hummie te zetten loopt de kans op vastlopers en ander ongein.

Blijkbaar is het collectieve geheugen van de gemiddelde humax-bezitter ondergeschikt aan de zucht naar steeds meer.

En juist omdat dat geheugen nog kleiner is dan dat van een amoebe heeft het ook geen nut om strafexcercities uit te voeren....

We zullen zien.
TOH heeft destijds ook gewacht met het uitbrengen van TOH32, waarmee de nieuwe duitse kaarten weer werkten op de humax. Alleen maar omdat anderen dachten een comercieel slaatje uit de paniek te kunnen slaan. Net op het moment dat de aanbiedingen voor een stukje hardware op het internet werden kwamen, werd toevallig ook TOH32 uitgebracht.

Groetjes,
:cool:

Ga nou niet denken dat PH alleen het recht heeft om aan de firmware te sleutelen, dat zou toch van de zotte zijn.
Er zijn er meer die dat doen, neem nou fourtress, die zijn ook al een eind op weg en het zou mij niet verbazen als zij straks gewoon op dezelfde hoogte staan als PH en zijn team.

http://humaxteam.webcindario.com/

Dit is hun site.

Originally posted by lonewolf
Ga nou niet denken dat PH alleen het recht heeft om aan de firmware te sleutelen, dat zou toch van de zotte zijn.
Er zijn er meer die dat doen, neem nou fourtress, die zijn ook al een eind op weg en het zou mij niet verbazen als zij straks gewoon op dezelfde hoogte staan als PH en zijn team.

http://humaxteam.webcindario.com/

Dit is hun site.

Sorry hoor,
maar dat is ook niet wat ik schreef. Ik zei alleen maar dat je niet aan de patch van PH moet gaan sleutelen, dat is vragen om problemen vanwege de checksums die hij in heeft gebouwd.

Uiteraard staat het iedereen vrij om aan de originele FW te gaan morrelen. Doe ik zelf ook, maar veel verder dan wat kleine aanpassingen komen we denk ik niet.

Ook Fortress niet! Dat is een grote fake toestand. Ik volg al meer dan twee jaar de "beloftes" van Cracking en Co. Geloof me, dat is een grote leugen. Hij is zelfs (als moderator!) van het gerenommeerde board van Zacky afgetrapt vanwege het verwijderen van posts die zijn gedrag aan de kaak stelden.
Er is nog nooit iets zinnigs uit zijn vingers gekomen, dan alleen maar het mooi bij elkaar schrapen van andermans werk!

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat iedereen die hier zo hoopvol over "Faketress" schrijft geen idee heeft over wie ze het hebben.

Groetjes,
:cool:

Doet me denken aan het jongetje, dat niet wilde, dat andere kinderen met zijn bromtol spelen.
Om te zorgen, dat de andere kinderen er af blijven, smeerde hij de bromtol met stront in...
Jammer toch, want samen spelen is echt veel leuker.

En nog een quote van Planet Hemp op de mislukte patch van @Daplayer alias @bavci:

@bavci, Game over - you lost ! Your patch was shitty like you. One Try - one Chance ! That's how it works. You are OFF ! Try to find your self. Or let me ponder: I give you two more days to finish your job! If you fail again everbody will fist you (hehehe we will need a lot of Vasoline in that case)! What do you think? Do you are in a position to reestablish your fame?

----------------------------------------------------------------------------

nu daplayer heeft opgegeven
@PH
What do you want to hear ????? ha ????????
I GIVE UP, OK !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

p.s.
Quote:

Hnipper is a butt licker

what does this mean, planet_hemp ????????

roufa!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan