Voortbestaansrecht DuckBoard

M

Mike The Bike

Ik volg de afgelopen weken af en toe alle discussies.

Als ik er vanuit ga dat hier sat gerelateerde discussies zouden moeten plaatsvinden, met enige plaats voor geouwehoer, kan ik alleen maar vast stellen dat het Duck Board geen bestaans recht meer heeft op sat gebied.

Wat een vervelende kindervoorstelling vindt hier plaats. Als je Rat en nickname consorten leest, kan ik alleen maar concluderen dat ik me hier niet echt meer thuisvoel. Als ik zie hoe 'gevestigde namen' hier lopen te slijmen bij de genoemde gasten, ga ik spontaan over mijn nek.
Dit ondermijnt het hele bestaansrecht van het DuckBoard. En door de moderators wordt er niks aan gedaan.

Langs deze weg wil ik mijn 'Badge' inleveren. En vragen om mijn nickname met toegangscode te deleten.

Grtz Mike

Waat unne ?Kinjerkroam?!

Reageren op dit topic mag wel maar liever niet, ik lees het toch niet meer.

Het bestaansrecht van duckforum hangt niet van een reactie af op 1 bepaalde thread, naam, onderwerp e.d.

Het zijn de gebruikers die bepalen of er sprake is van bestaansrecht door het plaatsen van berichten. Duckforum heeft voldoende gebruikers, daarnaast plaats een groot aantal gebruikers dagelijks berichten. Zo veel dat we lang niet alles a la minuut kunnen bijhouden. Wat dat betreft is er bestaansrecht genoeg.

Neemt niet weg dat we hetgeen je schrijft over het gedrag ten aanzien van berichten van een bepaalde gebruiker wel kunnen begrijpen en het grotendeels wat dit betreft met je eens zijn.

Dat moderators niet ingrijpen is een pertinente leugen en doet geen recht aan het werk en de vrije tijd die moderatoren in dit forum steken. Regelmatig worden alle berichten over die bepaalde persoon gesloten en/of verplaatst naar het off topic forum.

Wat je ook niet ziet is dat sommige gebruikers een ban of enkel leesrechten krijgen op dit board voor een bepaalde periode als zij een of meerdere regels al dan niet bij herhaling overtreden. En die "zeur-postings" over die bepaalde persoon of identieke postings met vragen over files, keys e.d. vallen onder de categorie "overtredingen".

Samenvattend: we begrijpen wat je bedoelt, maar wat je schrijft is grotendeels niet waar en een diskwalifcatie voor de moderatoren.

Dat wilden we toch even kwijt,

Ben ik volledig met het eendenteam eens, eergisteren ben ik persoonlijk nog meer dan een uur bezig geweest diverse topics na te gaan en een hele raffel te sluiten die over deze onzin gingen.

Maar Mike, ik ben dit niet van je gewend, ga jij eens met de hoeveelheid moderators die wij hier hebben een board in de hand houden met 10.000 gebruikers waarbij elke minuut van de dag een posting gedaan kan worden.
Dan moet je 24 uurs diensten gaan inbrengen en het is en blijft vrijwilligerswerk.

Verder baseer je je op een inhoud in een off-topic forum (en als het er niet is wordt het er z.s.m. naar verplaatst of gesloten) en niet op het Duckboard als algeheel.
Het off-topic deel hoef je niet te lezen, en eigenlijk had ik van iemand als jou wel wat meer begrip verwacht over de hoeveelheid werk die dit controleren etc. oplevert en het feit dat we er niet 24 uur kunnen zijn (ondanks dat het wel eens lijkt alsof ondergetekende wel zo vaak aanwezig is).
Maar vergis je niet, als je naar de statistieken gaat kijken zul je zien dat Duck hier zelfs nog meer zit dan ik, en ik zit hier bepaald niet weinig, we doen ons uiterste best gezamenlijk, maar als je aan het dweilen bent met de kraan open dan word het ook nog droog.

Wil je die kraan dicht, zul je niet ons maar betreffende gebruikers moeten toespreken die er steeds weer nieuwe topics over beginnen.

Ik ben niet boos op je hoor, zeker niet, ben alleen een beetje teleurgesteld vanwege onjuiste argumenten in je reaktie.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan