vp2

A

Actros

Ik wil binnenkort een vp2 kopen.

Is dit een aanrader en welke mogelijkheden heb ik.

Ik gebruik zelf een srt8000 voor te kijken.

 
Koop een VP20, da's het nieuwe model, en voor zover mij momenteel bekend kun je daar alles mee programmeren wat er op dit ogenblik gebruik wordt.

Alleen wat betreft de Jupiter 2 kaarten weet ik dat niet zeker.

Uitstekende programmer. Maar er zijn ook andere, daar heb ik helaas geen ervaringen mee, misschien kunnen andere gebruikers daarover vertellen want ook de programmermarkt staat niet stil.:)

 
ikzelf heb zo'n ding en vind het best wel goed

de vp2 heeft 2 standen, de f84 en phoenix mode,

waardoor je zonder te wisselen van apparaat

beide chips van je waverkaart kan proggen, in

combinatie met populaire soft zoals winphoenix en

picprog bvb

updaten van originele kaarten lukt ook natuurlijk

( met cardwizzard of cardmaster dacht ik )

ook is er een keuze in snelheid tussen 3,5 en 6 mhz (kristalletje)

atmel kaarten kunnen niet geprogd worden denk ik

 
het ligt eraan welke vp2 je hebt maar er zijn er ook die de atmelkaarten kan proggen het gaat hier om de kleine atmel de vp20 is echter ook geschikt voor de laptop

 
Inderdaad, kheb zelf onlangs ook een VP20 aangeschaft bij Willem (goeie snelle levering, perfect!!) en deze is geschikt voor de volgende Ic's/kaarten:

(citaat van http://www.willem.org : Geschikt voor de AVR serie van Atmel, een groot aantal PIC controllers van Microchip, de I²C serie 24Cxxx eeproms en de Microwire 93CXX eeproms)

Kheb zelf nog steeds niet Atmel kaartjes ( oh nee?? ;-) ) misschien dat iemand anders daar dan iets over kan vertellen.

Zeer eenvoudig/degelijk in gebruik, ook voor de orginele kaarten.

Tevens heb ik hem ook al op verscheidende laptops geprobeerd en daarmee ook geen problemen mee ondervonden.

Suc6 met je aankoop!

:biggrin: Greetz HurryBird :biggrin:

 
Ook atmel (2323) kaartjes gaan perfect. Gewoon even twee jumpertjes omzetten en het werkt. Maar voor zover ik weet werken de atmel kaarten nog niet in een standaard secaontvanger (zoals de strong 8000). Zelf heb ik een aston 1.05 en daar draaien ze perfect in.

Op mijn laptop (toshiba4600 / Win98) krijg ik de programmer echter met geen mogelijkheid aan de praat.

 
Bedankt allemaal voor jullie info

Ik heb me laten verleiden om een Millenium1 te kopen.

Werkt goed met g*ld140 (nog wel).

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan