Vraag aan de modelspoor kenners.

@BT, dat het zolang kan duren heb ik gelezen, maar dat maakt me niet uit, ik heb geduld.

@B.  Joh, die kun je ook vinden voor een paar centen op MP, maar ik zal wel zien of ik iets over heb, maar ik beloof nog niets.

Heb je niet toevallig ook nog wat liggen van Minitrix of ander spoort N materiaal?
Als ik me niet vergis heb ik ook nog ergens zo'n dikke blauwe jaren 50 trafo van M?rklin liggen, weet niet zeker.

@ tijger,

Nee helaas niet, heb alleen deze baan,  is nog van mijn vader geweest en altijd goed bewaart gebleven, mis alleen inderdaad die dikke blauwe trafo, voor de rest is hij helemaal compleet, zelfs nog met bruggen, tunnels etc.

B.

Ik zal binnenkort even voor je in de kast duiken en kijken, dan laat ik je iets weten. Als ik hem inderdaad los zonder bijbehorende trein heb liggen dan is ie voor jou.

Boets kan beter op zijn bosnimfen letten die ontsnapt zijn!!!  ( op Fun ) :biggrin: 

Maatje B. wacht even met geduld tot dat de bestelling die ik gedaan heb vwb die motortjes, als ik die heb en ze doen wat ik wil dan is 1 van die trafo's voor jou, de andere bewaar ik voor mezelf voor andere dingen. ;) 

Heren, mijn dank is alvast groot.

B.

Black Tiger zei:
Banggood? Moet je rekening houden tussen 17 en 21 dagen normaliter.
Soms kun je geluk hebben dan is 't sneller, maar dat zijn eerder uitzonderingen.

Motortjes zijn vandaag bezorgd, dus we kunnen aan de slag!!! 

En mocht Boets dit lezen, je kunt een trafo komen halen. ;) 

Heb jij een trafo gevonden freggel1?

Ik heb er 2 BT, eentje wil ik voorlopig nog even bewaren mocht het idee wat ik met de motortjes heb niet werken, en dan wordt die andere voor jou. ;)

( Staat trouwens in dit onderwerp ;) )

Voor mij? Ik kan me niet herinneren een trafo gevraagd te hebben? Je bedoeld voor Boets neem ik aan?
Als ie er maar een heeft is het mij goed. :)

Oh dan zit ik per abuis. ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan