vraag atmel vs win2000 en freecam

D

drlivingstoned

Twee vragen :

Vraag 1:

Atmel_007.exe

Net weer even de laatste keys van L*****S geladen en mijn tuinhek springt weer open. Wat een heerlijke hobby (wat kan een mens toch gelukkig zijn met kleine dingen). Ditmaal niet met de goldwaver maar de ATMEL. Helaas draait Atmelcard_007.exe niet onder windows 2000. En het is juist zo leuk omdat je even een key in de editor veranderd, laden en huppekee. Binnen de 30 seconden ! Weet iemand of er een gelijksoortig programma bestaat dat wel onder win2000 werkt. Ik ben zeer tevreden over deze creatie van Bill maar elke keer win98 opstarten als je een key wilt aanpassen is maar wat lastig !

Vraag 2:

Sommige websites geven een freecam code. Ik neem aand at ik daar met een humaxirc5400 en een admel weinig mee kan. Zijn er progjes die freecam terug vertalen naar keys ??

Groetjes en alvast bedankt voor de reacties !

 
Freecam code is illegaal, en is niet ontvanger afhankelijk maar CI afhankelijk. Het is immers een code die je in je (vooraf aangepaste) CI programmeert met de afstandsbediening.

Er zijn proggies die de freecamcode weer terug kunnen zetten naar plainkeys en omgedraaid, ook dit is echter illegaal, maar als iemand je dat per email wil toezenden kunnen wij dat niet tegenhouden.:)

Vraag 1 heb ik helaas geen antwoord op.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan