Vraag over het rippen van een DVD.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.408
Punten
113
Leeftijd
61
Even een vraag over het rippen van een DVD.

Is er niet een programma'tje waarbij je gewoon kunt aanvinken wat je wenst te houden en wat niet, zoals menu's, extra's, audio, ondertitelingen etc.?

Je hebt bijv. DVD2one maar die heeft de beperking dat je alleen maar kunt kiezen tussen de volledige disk of alleen de film.

DVDShrink heeft deze optie ook niet, je kunt wel wat vinkjes uit zetten maar er blijft toch teveel staan en je kunt niet kiezen voor bijv. wel alle audio en ondertitelingen maar niet alle extra's.
Hierbij moet ik wel aangeven dat de mogelijkheid om een DVD te rippen als gewenst wel aanwezig is in dit programma, maar het probleem daarbij is dat het niet simpel wegklikken en kiezen is, maar dat je dit alleen kan via de re-author funktie en dan moet je zelf alles gaan samenstellen en nja... da's nu ook weer niet het leukst om te doen eigenlijk.

Ik meen me echter te herinneren (maar kan het uiteraard ook mis hebben) dat er wel een programma bestond, wat ik boven bedoel, dus gewoon een kwestie van uit en aanvinken wat je wel en niet wilt, en dat het programma zelf dan automatisch gaat re-authoren of vobs herschrijven of wat dan ook.

Weet iemand of het klopt dat dit programma bestaat en zoja welk programma kan dit dan en waar is het evt. te verkrijgen?

Is wel wel een trial voor 14 dagen, daarna mag je 100 dollar ophoetsen, maar volgens mij kan dvd decrypter het ook en die is freeware!

Ik heb een officieuze versie van CloneDVD dat werkt ook wel. Maar ik heb die nog nooit bekeken, wist niet eens dat die het kon.

DVDDecrypter 3.5.1.0 heb ik hier maar daar zie ik die opties niet in, of ik kijk scheef, dat kan ook natuurlijk.

Ik zal CloneDVD eens installeren en uitproberen.

Alvast hartelijk dank voor de tips!

Hallo!!
Met het programma "DVDFAB" kun je gewoon aanklikken wat je wilt houden of niet, je kunt zelfs een dvd 9 splitsen op 2 dvd's (5).
Het is een klein progje, maar werkt wel goed, ik heb het pas recentelijk gekregen en ben ermee aan het testen, en zeer tevreden.

als je het wilt hebben stuur ik het je wel..

Odie

Thanks! DVDFab heb ik hier ook geinstalleerd, de nieuwe versie, die kan schijnbaar meer als de oude die ik eerst had maar had nog geen tijd om er naar te kijken.

Na jouw tip heb ik hem eens open gehad, ik ga het eens verder onderzoeken.
Dankjewel!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan